2012年3月18日星期日

安妮日記

今次喺柏林去咗呢個博物館我覺得好值得去.
入口條路嘅大廈殘殘舊舊.

上樓.就係呢個Anne
Frank Zentrum (
地址Rosenthaler
Straße 39, S Bahn Hackescher Markt
站出最近).
入場5.但係個姐姐問我係乜類別.我咪係靚仔嗰類囉.原來佢係間接問我係咪學生or傷殘.我即刻認係學生啦.雖然心智係低低地,我唔認傷殘架.咁就買咗學生飛.
Btw Anne Frank大家唔知佢係邊位??咁你有冇睇過安妮日記呢?
安妮的日記》由安妮·法蘭克所寫,並在1947年荷蘭文發行(在1952年英文發行),此書發行版的內容是摘錄自安妮在納粹佔領荷蘭的時期所寫的日記的內容,於戰後由她倖存的父親加以整理出版。
wikipedia.org

(好幾年前)Amsterdam嗰個Anne
Frank
博物館比,我覺得柏林呢個focus多啲佢喱埋之前嘅生活.

佢嘅BB.個奶咀只係同一年代,唔係佢用過嘅.

老竇嘅生意.

佢哋一家喱埋之前last
sent
嘅信.

召集去集中營嘅名單.見到佢哋一家個名架.

安妮真係C?呢張file卡話佢C咗囉.

呢啲3D相唔記得同佢有乜關係.

安妮日記> 我用德去估佢寫嘅荷蘭文.

其他展品.有幾位年輕人講吓有乜願望,對戰爭嘅睇法.


仲有部份語言版本嘅安妮日記睇.


20 則留言:

  1. 我只去過 Ams 那間,5歐就抵去。佢老 dad 寫呢本書,很值得一讀。
    [版主回覆03/19/2012 01:34:11]我去完荷蘭o個個即買番本睇.

    回覆刪除
  2. 我都有聽過安妮日記呢本書 , 但未睇過衹知到佢為了逃避入集中營躲在閣樓裡 , 每天都寫日記寫咗好似幾年 .
    [版主回覆03/19/2012 01:36:05]我未去荷蘭o個個都只係聽過吓佢本書. 去完即買番本睇吓.

    回覆刪除
  3. 原來柏林都有Anne Frank博物館. 上次去Jewish Museum都有展出一d被捉去集中營受害者既遺物同佢哋既故事. 記得其中有個阿爸將個仔收埋响妓院, 諗住會安全, 點知最後妓院有人向納粹軍告密, 終於個仔都難逃一劫 [(sad)]
    [版主回覆03/19/2012 01:57:25]柏林呢個都值得去. Jewish Museum我都仲未去過. 可能下次啦.

    回覆刪除
  4. 我都有聽過安妮日記呢本書 , 但未睇過 !
    [版主回覆03/19/2012 18:27:15]有時間睇吓可以了解多d.

    回覆刪除
  5. 點解有中文書嘅?安妮係咩人嚟架?
    [版主回覆03/19/2012 18:26:36]安妮一家因為逃避納粹黨,佢地喱埋閣樓,不見天日. 佢每日都寫日記. 最後佢地都係被人捉咗去集中營. 安妮最後C咗. 倖存的父親出版咗呢本日記. 譯咗好多個版本,好出名架.

    回覆刪除
  6. 你四肢發達,梗係冇傷殘啦,你係腦殘
    呢本書梗知不過冇咩興趣睇喎,你有冇睇過套"布達佩斯之戀"都係講納粹既,超好睇
    [版主回覆03/20/2012 03:46:12]唔好意思叫人幫我帶咁多隻嘛. 另外又唔知我呢邊遲d有冇.
    [毛豆回覆03/19/2012 18:32:11]一隻咋..儲齊成套先偷運嘛...
    [版主回覆03/19/2012 18:10:54]"布達佩斯之戀"有睇但係唔記得咗講乜lu. 黃公仔我已經搵咗蛇頭偷運一隻入境. e+等梗上飛機....
    [毛豆回覆03/19/2012 08:51:30]喂..香港麥記兒童餐有好多款你隻黃公仔換呀..你果邊有冇呀..

    回覆刪除
  7. 你都用左好大篇幅寫你仲系好嫩口o窩﹗好似系這篇blog o既核心價值。
    德國人會承認錯誤﹐好有氣量。
    [版主回覆03/19/2012 18:16:23]你閱讀理解100分!!

    回覆刪除
  8. 我見到有韓文版喎﹗
    [版主回覆03/19/2012 18:15:46]譯咗好多版本架.

    回覆刪除
  9. 早排睇電視的旅遊節目有介紹佢荷蘭那間屋同前面果棵樹
    [版主回覆03/19/2012 19:26:31]打pat pat tim啦!!
    [Gael回覆03/19/2012 19:14:42]咁駛唔駛打手板
    [版主回覆03/19/2012 18:07:59]你今次閱讀理解唔合格!!!! 我都冇話係兒童飛. 大學生都係學生嘛. kakaka
    [Gael回覆03/19/2012 12:43:11]差D唔記得問你,當陣時你係咪著住件閃神公仔衫,佢以為你係細路呢

    回覆刪除
  10. 你好。我今年十一月會再去歐遊。行程想包括布拉格,布達佩斯及維也納。請問行程如何編比較順?及坐火車可以嗎?
    [版主回覆03/19/2012 18:14:38]or the other way round...
    [版主回覆03/19/2012 18:14:17]三個地方坐火車都可以. 比較順係布拉格入,布達佩斯走.

    回覆刪除
  11. 我知邊個安妮丫,我記得以前電話有介紹過
    [版主回覆03/19/2012 18:13:14]佢真慘.

    回覆刪除
  12. 戰爭的點滴...
    [ykk回覆03/20/2012 14:41:20]so sad!
    [版主回覆03/19/2012 18:12:10]慘.

    回覆刪除
  13. 我以前唔知邊個係安妮, 依家知嘞. 乜買學生飛唔駛睇學生証咩?
    [版主回覆03/19/2012 18:01:10]冇check架. 佢話你話係咪係囉.

    回覆刪除
  14. 土耳其他他 - TATA2012年3月19日 下午8:54

    《安妮的日記》我都有睇過下, 真係好慘...
    哈哈, btw你用美色透個售票員呀, 佢比折你~
    [版主回覆03/20/2012 03:41:44]可能都係喎.

    回覆刪除
  15. 你都用左好大篇幅寫你仲系好嫩口o窩﹗好似系這篇blog o既核心價值 <-- 好好笑 & 同意
    [版主回覆03/20/2012 17:21:35]

    回覆刪除
  16. 乜你個樣都仲似學生咩........
    [Terance Tso回覆03/21/2012 08:07:05]你話呢
    [版主回覆03/21/2012 00:18:04]乜唔似咩

    回覆刪除
  17. 以前睇過本書......原來柏林有展館
    [版主回覆03/21/2012 01:36:18]我唔係好明個展館為何o係柏林, 佢同柏林好似冇乜關係喎...

    回覆刪除
  18. next time will visit this ...
    [版主回覆03/23/2012 04:37:54]值得去睇.

    回覆刪除
  19. 我唔係好明個展館為何o係柏林, 佢同柏林好似冇乜關係喎!
    係德國納粹黨迫害猶太人嘅悲慘故事之一. 可能內疚同警惕作用啩!
    [版主回覆03/26/2012 16:45:59]咁應該德國度度都有呢個展館

    回覆刪除
  20. 安妮日記真係好慘!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.