2012年3月7日星期三

維也納最古老的王宮設備

維也納最古老的王宮設備


到訪維也納,十居其九必會到美泉宮,一方面因為這裏是見證奧地利哈布斯堡家族(Habsburg)興衰的古蹟,於1996年已被列入世界文化遺產名錄之內,二來是因美泉宮內擁有全世界最古老的動物園Tiergarten
Schonbrunn。為何皇室會起蓋動物園的念頭呢?話說奧地利昔日國力強盛,著名的瑪利亞女王(Maria
Theresa)經常收到不少從遠方進貢而來的珍禽異獸,不知如何處置之時,遂下令建築師Adrian van
Stekhoven在王宮宮殿旁建一座動物園,供皇室人員耍樂之用,結果動物園約於1752年建成,成為世界上第一個動物園。作為最古老的動物園,其建築風格自當成為欣賞要點,例如園中一座同建於18世紀,充滿巴洛克猶太式(Baroque
Jewel)風格的亭子(Kaiser-Pavilion),便是專為瑪利亞女王食早餐而建的地方,今時今日已被改造成Cafe及小食亭,不過還可感受到皇室昔日氣派。

現時園內居住了超過400種動物,包括北極熊、企鵝、馬達加斯加的環尾狐猴,不過再多的住客也只是籠中鳥,飛不起也飛不出外;倒是Tiergarten
Schonbrunn由於長年跟動物研究組織合作,在人工繁殖上取得很大成就,例如1906年便成功繁殖出象仔。

Tiergarten Schonbrunn


地  址:Schonbrunner Tiergarten GMBH,

     Maxingstrasse 13B, 1130 Vienna

開放時間:9:00am~6:30pm

入場費:成人€14(約HK$140)、小童€6(約HK$60)

網  址:www.zoovienna.at

撰文:李潤林

中國在2003年送出一對熊貓「陽陽」和「龍徽」旅居奧地利,07年成功誕下第一胎,並取名「福龍」,雖然兩年後福龍已被送返中國,但今日到訪美泉宮動物園還是不忘要探探這兩位「老爸」與「老媽」。


東方 2月21
------------------------------------------------------------------------------------------

前幾日見天氣好又暖,咁去我個後花園行吓.

順便影吓動物園其中一個入口啦.

四周圍影吓.



冬日限定版雕像.你知啦,啲雕像通常都好裸露,冬天會凍親嘛.
哈哈哈.

廁所古色古香,但冇夜香味.
heheh.
我好唔明,以前都講過, 男女廁做乜唔用標誌嘅呢?唔係個個都識德文架嘛.呢度咁多遊客,一定有人開錯門個喎.

btw我又出trip.存貨已經出晒.咁唯有休業數天啦.

27 則留言:

  1. 咁你有無去睇熊貓呀??
    又出TRIP咁爽!!!
    [版主回覆03/08/2012 06:24:45]我只見過兩位「老爸」與「老媽」.

    回覆刪除
  2. 呢度的熊貓咁年青就好喇 , 傳聞香港嗰隻好老0架 , 送嚟香港養老0既 , 重要整到間屋鬼 C 咁靚 .
    [版主回覆03/08/2012 06:23:20]我呢度間熊貓屋唔係好靚

    回覆刪除
  3. 又去邊度百厭呀?
    [版主回覆03/08/2012 06:22:17]過幾日大家會知.

    回覆刪除
  4. 你冇入場咩...係咪著得太多衫唔俾你入呀
    [版主回覆03/08/2012 01:42:32]以前去過,唔去住...

    回覆刪除
  5. 咁好....又週遊列國
    [版主回覆03/08/2012 06:21:54]半公架.

    回覆刪除
  6. 將Baroque Jewel翻譯成巴洛克猶太式? 個記者返學讀多幾年書先啦....

    係啦, 重有d地方廁所門口得字又無公仔, 我好多年前第一次嚟瑞士旅行時都試過入錯廁所
    [版主回覆03/08/2012 06:17:50]我第一次差D入錯廁所咪係o係瑞士囉.

    回覆刪除
  7. 冬天的動物園都無嘢好睇啦
    [版主回覆03/08/2012 06:21:29]所似o係門口都冇打算入.

    回覆刪除
  8. 又去旅遊?真好!
    [版主回覆03/08/2012 06:20:55]半公架.

    回覆刪除
  9. 巴洛克猶太式(Baroque Jewel)風格的亭子(Kaiser-Pavilion)便是專為瑪利亞女王食早餐而建=>行到o甘遠食早餐﹐腳仔都累呀﹗

    人工繁殖上取得很大成就=>我阿媽阿爸都系o甘對講我。
    [搞一爺回覆03/09/2012 08:13:18]系o窩﹗窮人思想。
    我會享受過程﹐結果就不重要。
    [版主回覆03/08/2012 07:07:24]有馬車架嘛. btw你人工繁殖個搞小一爺啦.

    回覆刪除
  10. 玩得開心D,等你回來寫網誌.
    [版主回覆03/09/2012 14:44:57]Thank you.

    回覆刪除
  11. 嘩!你個後花園收咁貴
    [版主回覆03/09/2012 14:44:21]係個動物園啫.

    回覆刪除
  12. 咁我下次扮入錯先得kakakakaka
    [版主回覆03/09/2012 14:42:55]睇C你平時睇得明都扮唔明.

    回覆刪除
  13. 想像中Tiergarten Schonbrunn動物園在夏天裡會更美麗, more trees and plants!
    [版主回覆03/09/2012 14:42:12]係架. 我都prefer夏天去.

    回覆刪除
  14. 我都去過你個後花園,都唔知有個Zoo park添,仲有WC..下次識得揾.
    [版主回覆03/09/2012 14:41:48]下次黎去行吓啦.

    回覆刪除
  15. 又出trip你份真不錯!
    [版主回覆03/09/2012 14:40:19]你睇我好,我睇你好啫.

    回覆刪除
  16. 快D返黎再寫blog ar
    [版主回覆03/09/2012 14:40:01]休多幾日先.

    回覆刪除
  17. 十居其九必會到美泉宮?那我就是十居其一那個了吧......我到過維也納兩次都沒有去過這裡,大概是太忙於到處搜尋Klimt真跡。
    [版主回覆03/09/2012 14:39:42]好快我會出另一個Klimt展覽.

    回覆刪除
  18. 等你返黎再寫blog
    [版主回覆03/09/2012 14:38:59]休多幾日先.

    回覆刪除
  19. 玩得開心D啦!
    [版主回覆03/11/2012 17:09:42]多謝

    回覆刪除
  20. HAVE A NICE TRIP
    [版主回覆03/11/2012 17:08:51]仲未返...

    回覆刪除
  21. 你份工請唔請助手或打雜咁呀?
    [版主回覆03/12/2012 00:53:01]你明就好啦.
    [小Nel回覆03/11/2012 20:47:03]我明!我明呀!你有時遊山玩水,舟車勞頓都好辛苦㗎呵!XD 辛苦晒!
    [版主回覆03/11/2012 17:08:03]你睇我好,我睇你好架咋.

    回覆刪除
  22. 点解要蓋著雕像, 冇道理
    [版主回覆03/11/2012 17:07:44]我估係唔怕積雪整斷d手手腳腳卦.

    回覆刪除
  23. Pandora 香傭講法文2012年3月12日 上午6:02

    o下, !bb要還俾China呀?!
    [版主回覆03/12/2012 16:35:53]仲要每年進貢$$ 去中國架.

    回覆刪除
  24. 嘩你重未捨得返屋企 , 等緊睇你的遊記呀 .
    [版主回覆03/12/2012 16:37:01]快喇,快喇. HK時間今晚睇住一篇新blog先啦.

    回覆刪除
  25. 進貢動物咁得意既, 俾着大國以前啲皇帝一定會劏咗嚟食, 仲起乜動物園吖.
    [版主回覆03/12/2012 16:38:50]哈哈, 進貢去中國d動物都係山珍海味,冇剩.

    回覆刪除
  26. 土耳其他他 - TATA2012年3月12日 下午9:16

    哈哈 如果去錯廁所就好尷尬lu lol

    [版主回覆03/12/2012 22:10:59]咪係囉. 男士尿兜好近門口架嘛.

    回覆刪除
  27. 又去邊度出trip﹖
    [版主回覆03/14/2012 00:53:37]開咗估lu.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.