2012年9月28日星期五

新鮮熱辣



今日某免費報紙Page
2
嘅世界奇聞,仲佔咗幾大篇幅.老竇個想法喺歐洲一定畀人笑甩咀.

btw都係新鮮熱辣,噚日睇咗一齣法國片.

法文片名如下.

Asterix
& Obelix
我估喺歐洲係幾長青嘅漫畫.我試過港搵,只係喺英文書店見過.而呢個漫畫我就未認真睇過.
Asterix & Obelix
時不時都有電影版.

今次個故事講羅馬人入侵英國,英女王聽講Asterix
& Obelix
有大力水,咁就向佢哋求救.最終引入茶葉到英國.
我覺得佢個3D拍得幾好架.可惜我睇嘅係法文原聲德文字幕,掛住睇字幕都唔係好欣賞到佢啲3D.仲有扮英文人嗰啲法文又有英文口音,一路聽以為係英文,跟住個腦要轉台,又要睇字幕即時翻譯,個腦好混亂.




今日啱啱睇咗一齣關於Sisi嘅戲.
Sisi
係奧地利王后.

故事以御醫身分講述Sisi入宮後嘅一生.
混入咗以前拍過Sisi德語殘片片段,以好似紀錄片方法咁介紹.
依家拍Sisi嘅演員又冇對白.悶到我瞓著咗.

呢齣都係3D,新拍嗰part
3D
都幾特出,但係殘片嗰part
3D
化咗都唔係好覺有3D.



18 則留言:

  1. 5億港幣招婿、果真有効、要拗直個女就成為世界新聞!此段NEWS,響美国都有出wor.. 不過日本就無lah! 話吾定個老豆仲有第二招出、期待!ahahha
    [倭国団長回覆09/29/2012 22:01:52]此話何解?
    [版主回覆09/29/2012 17:47:56]可能佢唔想要個日本女婿呢.

    回覆刪除
  2. 王子你有冇打算去應徵咁呀...以你亞裔靚爆鏡蕃邦王子既身份,佢高攀添啦
    嘩..乜sisi老年果樣咁巫婆架...後生果王子既演員好熟面口呀
    [版主回覆09/29/2012 17:51:05]一定要去應徵啦. 我呢d天生麗質,女o既孿都變直,男o既直都變孿
    我見過Sisi個death mask,佢個老樣同個演員差唔多架. 個男演員我唔識佢

    回覆刪除
  3. 你個邊咁潮嘅, 我呢度報章無講趙生喎. 我有睇過殘片Sisi, 算靚呀! 新片Sisi 好負面喎, not good!
    [版主回覆09/29/2012 17:53:00]Bild都冇講??
    新片唔用負面Sisi做綽頭可能冇人去睇呢.

    回覆刪除
  4. 今日英國報紙繼續大篇幅報導。
    [版主回覆09/29/2012 17:55:21]仲繼續大篇幅報導,乜英國人咁有興趣吖.

    回覆刪除
  5. 想o吾到會上國際新聞紙?
    [版主回覆09/29/2012 17:55:43]我都估唔到我呢邊都報導

    回覆刪除
  6. 我都睇過 Sisi 德語殘片
    [版主回覆09/29/2012 17:56:01]o係HK or 你o個邊??

    回覆刪除
  7. 我覺得第一套好睇.
    [版主回覆09/29/2012 17:56:12]小朋友都啱睇.

    回覆刪除
  8. 用豬扒撻住塊面係咪做mask?
    [版主回覆09/29/2012 17:56:31]係啦,o個時都冇SKII.

    回覆刪除
  9. Asterix & Obelix 未睇過佢漫畫, 但呢個trailer搞到我想睇下tim!
    個單新聞, 真係.......江山代有奇人出, 各令風騷鬧騎呢!!
    [版主回覆09/29/2012 17:57:29]我想問吓鬼仔識唔識Asterix & Obelix 架? 想知係咪只有歐洲hit.

    回覆刪除
  10. 話哂都係Romy Schneider, 唔好殘片前殘片後好喎.....
    [版主回覆09/29/2012 17:58:15]乜係大師黎架. 失敬,失敬.

    回覆刪除
  11. ohitria:
    曾生個女單嘢上到你個邊,
    真喺要多得佢老頭咁玩,香港上咗一日玩完
    慶中秋,過節氣氛開始濃厚,大家中秋快樂,人月團圓,
    暫時未有伴侶的,仲有好多家人朋友,
    祝福各位 一樣開心幸福架:-))
    Diy
    [版主回覆09/29/2012 17:59:12]出晒名啦.

    回覆刪除
  12. SISI 咁靚但套戲個POSTER 好似個演員好老, 不過冇對白? 咁咪得個睇字?
    [版主回覆09/29/2012 17:59:53]有旁白o既,好似睇紀錄片咁.

    回覆刪除
  13. 姓趙果家人果然係知名人士喎, 連你果邊都有報導
    [版主回覆09/29/2012 19:38:54]佢出晒名啦e+

    回覆刪除
  14. 呢段新聞得啖笑...
    [版主回覆10/01/2012 01:38:23]佢哋出晒名啦e+

    回覆刪除
  15. 王子有冇報名呀
    [版主回覆10/01/2012 01:39:03]一定要去應徵啦. 我呢d天生麗質,女o既孿都變直,男o既直都變孿

    回覆刪除
  16. 去旅行時CNN都有講!!
    [版主回覆10/02/2012 00:05:33]係? 我冇睇CNN添.

    回覆刪除
  17. 最後嗰套戲好似幾吸引 , 跳舞嗰場好豪華 d 衫好靚呀 ! 用 3 D 拍這場戲是否好靚0架 .
    [版主回覆10/02/2012 15:01:48]跳舞嗰場係殘片黎架,3D咗都唔多覺3D

    回覆刪除
  18. SISI 個套我想看。最近看了法國片的閃亮人生(Intouchables)不錯,另一套挪威電影獵頭遊戲(Headhunters) 則有意料之喜。
    [版主回覆10/02/2012 15:02:35]Intouchables真係好好睇架. 我睇咗兩次. 獵頭遊戲唔知我呢邊會唔會上.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.