2012年10月5日星期五

Klimt Villa


930
Tag des Denkmals
係一啲歷史建築嘅開放日.好多地方平時唔開放嘅呢日會開.
但係今年我揀咗去Klimt
Villa.
因為呢日同時係呢個博物館開幕日.
Klimt VillaKlimt其中一個工作室.

11點開,十點半已經排隊霸頭圍.

guide
tour
冇乜時間畀你慢慢睇.


好多畫都係Leopold
Museum
擁有

呢個浴缸係維修時發現.一百年前好興個喎.我估只係夠洗pat
pat
.

根據歷史相片將呢個畫室重現眼前.

話說Klimt坐呢種凳仔畫佢啲畫.

呢個又係A,Klimt擺佢啲亞洲藝術品收藏用嘅.

只有呢個有玻璃罩嘅先係真.

係咁多喇.因為Klimt嘅年代呢度只係單層小.之後先擴建.
依家二樓係吉.

補充>


克利姆特(Gustav
Klimt,1862~1918)是奧地利維也納19世紀末一位舉足輕重的藝術家,被譽為維也納現代主義之父兼新藝術主義先驅。2012年是其誕生150周年,為紀念這位藝術大師,當地不少藝術館都特別舉行Gustav
Klimt展,向這位大師致敬。

克利姆特於1862年7月14日在維也納出生,自小受父親影響,接觸許多傳統手工藝和鑲嵌畫知識,又於工藝美術學校學習,在傳統的手工藝與現代藝術的薰陶下,創出一種獨特的個人繪畫風格,並創造了一種集繪畫與鑲嵌工藝於一身的現代畫作。克利姆特曾多次承接壁畫與裝飾工作,包括為美術史物博物館(Kunsthistorisches
Museum)樓底甚高的主樓大樓梯製作「雅典娜女神」及「埃及少女」等共13幅壁畫。平時大家只能抬頭遠觀其大作,不過由即日起至明年1月6日,博物館特此舉行一個名為Face
to Face with Gustav Klimt的展覽,並在館內特別架起一條12米高的天橋,讓大家可近距離欣賞到Klimt的真迹。

美景宮(Belvedere)是擁有維也納最多19至20世紀的奧地利藝術品的地方,並聲稱擁有世界最大量的克利姆特的畫作。趁今年是Klimt誕辰150周年,由7月13日起至明年1月6日,美景宮將舉行一個名為「Masterpieces
in Focus: 150 Years of Gustav Klimt」的展覽。除了鎮館之寶的「Kiss」及「Judith
I」,大家更有機會一睹今年3月由藝術收藏家Peter
Parzer送出、平時甚少曝光的Sunflower及Family兩大名作。至於在卡爾廣場維地納博物館,即日起至9月16日,則將一次過向大家展示400幅素描、甚至大師曾穿過的畫袍都有得睇!而想貼近大師的內心世界,即日起至8月27日去到利奧波德藝術館,更有機會一睹他的私人信件以及生活照。

東方日報 6月22



22 則留言:

  1. 咁咪啱晒你睇!
    [版主回覆10/06/2012 03:07:29]新屎坑一定啱我啦.

    回覆刪除
  2. o甘古怪嫁﹗又中又西?
    [版主回覆10/06/2012 03:06:58]邊古怪呢. 當你想像一下 搞一爺 爺爺有一日唔o係度,d人見佢收收埋好多日本四仔. 都唔會覺古怪啦.

    回覆刪除
  3. 原來Klimt 有收收埋d亞洲藝術品咩. . .
    [版主回覆10/06/2012 03:05:17]佢收收埋d亞洲藝術品真o野o係另一間博物館

    回覆刪除
  4. 我鍾意A貨張枱同高背椅, 好有氣勢呢!
    [版主回覆10/06/2012 03:04:17]一百年前幾摩登架.

    回覆刪除
  5. 個果係浴缸我仲以為係馬桶
    [版主回覆10/06/2012 03:01:37]kakaka,又幾似喎.
    [zizi回覆10/06/2012 00:14:03]睇完你個回應再睇返張相, 又真係好似馬桶

    回覆刪除
  6. 你係好鐘意佢呀.定工作需要成日睇佢呢....
    浴缸旁果件女裝好現代喎...
    [版主回覆10/06/2012 03:01:01]之前係工作. 呢日係新屎坑去襯墟.
    件女裝一百年前真係幾in架.

    回覆刪除
  7. 第一條白色長裙好靚AR
    個浴缸似現代洗手盆
    佢坐黎畫畫張凳仔畫完畫咪好易膝頭痛!
    [版主回覆10/06/2012 02:59:08]o個間房有張床. 我懷疑張凳仔係方便畫床上d裸女.

    回覆刪除
  8. 好似好多人睇喎!
    [版主回覆10/06/2012 02:57:12]係好多人呀,因為呢度係一間新博物館,呢日第一日開.

    回覆刪除
  9. Klimt 係邊個?
    [版主回覆10/06/2012 02:56:19]已經o係blog加咗補充資料.

    回覆刪除
  10. Pandora 香傭講法文2012年10月6日 上午4:44

    哦, thanks
    [版主回覆10/06/2012 05:27:42]唔使客氣

    回覆刪除
  11. 睇嚟睇去都唔似浴缸
    [版主回覆10/07/2012 01:25:36]我估可能以前d人只洗pat pat.

    回覆刪除
  12. 我都唔識呢個藝術家添!
    [版主回覆10/07/2012 01:25:59]唔識唔係問題.

    回覆刪除
  13. 作品好靚呀!同埋,我post咗香港的Red Bull廣告,得閒過去睇,想問呢個活動係唔係自己設計的車比賽呀?
    [欣欣媽媽回覆10/07/2012 05:44:10]原來係咁.唔該晒你.
    [版主回覆10/07/2012 01:26:46]我睇HK報紙話Redbull有個自己設計車比賽

    回覆刪除
  14. 估唔到有亞洲藝術品一齊展覽.
    [版主回覆10/07/2012 01:27:58]佢鍾意

    回覆刪除
  15. 浴缸似洗腳盆多D喎
    [版主回覆10/07/2012 01:28:16]我估可能以前d人只洗pat pat.

    回覆刪除
  16. Oh!tria:
    好勁!見到有關二哥,但唔見關二嫂~~
    Diy
    [版主回覆10/07/2012 01:28:31]真係有關二嫂架??

    回覆刪除
  17. 個GUIDE TOUR做咩咁趕收工, 最怕呢D....
    [版主回覆10/07/2012 01:29:06]因為好多人等入呀..

    回覆刪除
  18. 坐咁細張凳仔唔辛苦架咩
    唔知有無咩紀念品買下?
    [版主回覆10/07/2012 01:31:31]o個間房有張床o既. 我懷疑張凳仔係方便畫床上d裸女.
    冇shop喎呢間博物館

    回覆刪除
  19. Gustav Klimt 超正, Der Kuss 最經典!
    [版主回覆10/08/2012 15:13:20]一定冇人話老土.
    [MAKARPURA STAR回覆10/08/2012 12:35:34]依家睇返都好有時代感, 完全唔似陳年舊作.
    [版主回覆10/08/2012 02:32:16]The Kiss真係好出名

    回覆刪除
  20. 個浴缸唔高唔低洗pat pat 我諗都有一定難度喎
    [版主回覆10/10/2012 03:17:34]要搵人示範一吓.

    回覆刪除
  21. 浴缸要嚟浴足啱d囉.
    [版主回覆10/10/2012 21:29:34]咁又好似大個咗d喎.

    回覆刪除
  22. 佢d畫色彩豐富, 細節多. 好精彩.
    [版主回覆10/19/2012 03:40:24]我覺得佢鹹鹹地.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.