2013年9月14日星期六

125 Jahre Türkenschanzpark Fest


星期日都唔差,都有兩場. 首先去Türkenschanzpark. 為慶祝個公園開咗125,呢日搞咗個小朋友活動
 腳力剪草車.


小朋友學雜耍
賽木材豬.
滑板車賽道.
最多人係小朋友跳蚤市場. 小朋友賣佢哋嘅玩具,圖書,. 好多睇落都好新架. 檔檔都有名.
但係地攤我懷疑係走鬼檔囉.


小朋友活動表演嘅唔係兒歌,而係古典音樂呀. 音樂修養真係要細細個去培育.

38 則留言:

  1. 呢類活動好有益,可以一家大細聚下, 又可以將家中冇用之物彼此買賣交換,不減少浪費....
    王子你有冇淘到咩寶呢....音樂文學修養從來都冇速成.

    回覆刪除
    回覆
    1. 見有海綿寶寶版Game of Life boardgame,想買架喇. 但係諗諗吓,d鬼鬼咁污糟,boardgame唔同二手衫咁可以洗,最後冇買.

      刪除
    2. 都唔怕既..返黎用酒精抹幾次, 乜菌都殺哂啦.

      刪除
  2. 小朋友大得快,用二手對環保有大幫助!

    回覆刪除
  3. 呢類活動都幾好, 二手書賣買, 都環保, 個賽木豬都好考體力

    回覆刪除
  4. 賽木材豬係咪要自己行嫁?~

    回覆刪除
    回覆
    1. 擲骰仔玩,擲到係你,就可以行一步.

      刪除
  5. 腳力剪草機幾好,集健身同剪草于一車!!

    回覆刪除
  6. 家庭同樂日,腳力剪草車夠環保啊,你有冇試玩過,係咪真係剪到草0架?

    回覆刪除
  7. 王子,想問以前寫yblog upload相會上了Y相簿, 現在如果不是load上picassa, 其實會load了去那裏? 我寫了幾篇blog load的相地冇途徑揾返出來!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好知喎. 我去睇過佢個html code,見佢係o係blogspot囉.

      刪除
    2. just found out blogspot open a picassa album "automatically" and put blog photos there !!!!!!!!!!!

      刪除
  8. 木頭豬好得意!我呢度的spring fair都有細佬flea market,不過都係旨在玩下多過真係做生意啦.

    回覆刪除
  9. D豬係咪一路跑一路叫?有冇食物引佢地?

    回覆刪除
    回覆
    1. 木黎架. 要擲骰仔玩,擲到係你,就可以行一步

      刪除
  10. 好有意思既活動,如果我地都有就好啦!

    回覆刪除
  11. 靚女,回覆啦!老地方。

    回覆刪除
  12. 又環保又賺到錢, 好好呀.

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 擲骰仔玩,擲到係你,就可以行一步

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.