2013年9月14日星期六

睇咗四齣戲



上星期睇咗四齣戲

德國片Der Geschmack von Apfelkernen (the taste of apple seeds)
故事講個女角繼承咗外婆間祖屋. 佢搬咗入去住,呢度佢接觸嘅人同物都勾起咗三代嘅回憶(包括各自收埋嘅秘密).  

我覺得可以一睇.



Spieltrieb都係德國片.
 
 
故事關於一位位生識咗一立男同學. 呢立男同學有個計劃想去控制人. 第一個受害者係體育男老師. 佢搵咗呢位女同學去色誘個男老師,拍咗片,放上網. 威脅個男老師繼續維持同呢位女同學嘅關係

齣戲除咗裸露鏡頭都冇乜 嘢好睇,又唔知佢想帶出乜嘢訊息.
 

Mr. Morgen's Last Love話係比利時片. 英語加法語對白.
 
故事關於一位喪偶年老美國教授,有一日搭巴士時遇上一位年輕女子. 大家都好投契. 伯伯仲愛上佢添. 伯伯啲仔女當然反對呢段愛請. 個結局都幾出人意表,仲好配合個戲名,都幾sad.
 

猛火爆 2
 故事簡介(copied from yahoo)
由DC漫畫旗下最Cult最火爆的漫畫小說改編而成的動作喜劇,今年暑假載譽榮歸!前中情局特工 法克(布斯韋利士 飾)上次死唔去,以為可以同女友莎拉(瑪莉露絲柏嘉 飾)重新享受和平退休生活,卻與騎呢前拍檔馬文(尊麥高維治 飾)捲入核戰風暴!原來傳言有人將會把戰時一件離奇消失的大殺傷力核武器重新啟動,法克和馬文被牽涉其中,國際刑警展開全球通緝,英國MI6更委派他們的 前戰友兼殺人唔眨眼的慧雅(海倫美蘭 飾)大舉追殺。二人面對四面楚歌不得不重出江湖,在七國咁亂的情況下再殺出法克的火辣舊情人(嘉芙蓮薛達鍾絲 飾)、破案關鍵的癲喪炸彈科學家(安東尼鶴健士 飾)、和對法克窮追不捨的全球頭號殺手(李秉憲 飾)。各路人馬反轉巴黎、倫敦及莫斯科,展開一場大混戰!
港都上咗. 我覺得都幾幽默, 打鬥冇血腥畫面好似失真咗啲. 一看無防.
 

26 則留言:

  1. 寫幾隻字啦!hehe.....
    咁我睇第一部啦!

    回覆刪除
  2. Mr. Morgen's Last Love 呢套好似故事唔錯喎。我又鍾意李秉憲喎, 佢識做戲又好身手。

    回覆刪除
  3. Mr. Morgen's Last Love 同Der Geschmack von Apfelkernen 我都有興趣, 但後者唔知會否係HK上呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 有d d 法文,可能有機會架. (資料話6月上海國際電影節參展過)

      刪除
  4. 點呀 ,尋日黑色星期五唔敢post呀?
    我鐘意 Michael Caine, 李秉憲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係黑色星期五囉,明明set好咗時間,原來去咗草稿.
      咁鐘意,咁你睇咗未呀?

      刪除
  5. 新版面靚靚!
    王子搬blog之餘仲睇咗四部戲添 :P

    回覆刪除
  6. 拍鹹片唔駛帶出咩message架喎hahahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇o個d鹹片只係做做做,梗係冇劇情啦. 有劇情o個d係藝術片嘛.

      刪除
  7. 喜歡第三齣,但香港上的機會不大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有d d 法文,可能有機會架. (資料話6月上海國際電影節參展過)

      刪除
  8. Mr. Morgan's Last Love 係改編法文小說 La Douceur Assassine 架

    回覆刪除
  9. RED第一集好吸引, 第二集時間關係我地無去戲院, 不過通常續集會失色, 都係買DVD好過。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.