2013年9月5日星期四

暫停人手搬blog

太多blog要搬,真係人都
blog友話blogspot有匯入網誌功能. 見佢都係用xml格式 ,Y!blog匯出一樣. 等我試吓匯入網誌先. 如果成功,會向大家公佈.

77 則留言:

  1. 一定要公佈!我攪了幾日淨係個頁面都煩到頭都痛埋,要食止痛藥至掂!YAHOO真係無陰公!

    回覆刪除
  2. http://happy-yblog.blogspot.co.uk/2013/09/wretch-blog-close-blog-backup.html

    你睇下呢篇文, 好似係唔得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿豆幫我睇過YAHOO個D格式, 佢話XML都分好多種, YAHOO個種唔啱用(佢試左),佢幫我諗緊辦法, 有計通知你。

      刪除
    2. 睇咗, 唔得o既好似都可以用o野轉去blogspot接受o既格式. Anyway我會試試先.

      刪除
    3. 王子, REMOVE埋個G+ COVER PAGE, 咁就可以直接入BLOG。

      刪除
    4. Dunno if can change yblog "html" to blogpot "xml" in order to import..

      刪除
    5. 王子 : 有BLOG 有介紹 下載Blogtrans (http://sourceforge.net/projects/blogtrans/files/) 程式中的blogtrans-1.0.1.zip檔,並解壓縮,開啟資料夾裡的「blogtrans.exe」檔。再按匯入,再按MT檔案,上載從Yahoo!Blog下載檔中,名稱相似於‘hk-blog_yyyy-mm-dd-movable-type.txt’的MT文件。接著按匯出,再按Blogger Atom XML,並儲存檔案。最後到Blogger按設定中的其他,並按匯入網誌。上載剛才所儲存的Blogger Atom XML檔,即可。除非你揾私家搬運公司,否則阿虎是冇執好你的相片和字‧畫的!
      來自~ http://crazcats.blogspot.hk/2013/09/blogger.html 你睇吓啦, 我等你好消息 ^0^

      刪除
    6. milktee>> 唔可以用html 去 xml架.
      小肥>> 我都有睇呢篇. 我會試用.

      刪除
    7. 搬左啦, 全部四百幾篇文字及回覆都OK, 但圖就未知點搞。

      刪除
  3. 你放棄啦?睇下魚仔搵唔搵到造福bloggers嘅良方^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 屎魚既高科技係佢D外星人先曉,佢係唔會造福地球人類既 !

      刪除
  4. 等緊你試搬的好消息啊 !

    回覆刪除
  5. bloggero既xml只係可以import blogger自己o既export
    我已經成功將舊野搬左過黎
    不過太複雜,所以好難詳細教到
    其實係要backup左而家個yahoo blog先
    跟住o係wordpress開個account
    import入去wordpress再export番出黎去blogger
    但中途會遇到好多困難,需要自己改xml o既code
    同埋就算import入左blogger,d 相都係未有o既
    因為就咁upload相上去blogger,係需要人手一張張相執番
    我就選擇搵個free hosting,將d 相upload晒上去,再改番個xml
    聽到呢度
    我相信大家都應該選擇繼續用人手搬blog啦 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 屎魚 ,你收聲啦 !我唔想聽呀 ,哼 !

      刪除
    2. 我都想幫到你地
      不過真係冇可能就咁講得明

      刪除
    3. 你從來都唔想費事去講解架啦.第1日識你條友咩.

      刪除
    4. 我都想幫到你地>>不如你幫我搬啦. heheh

      刪除
    5. 我可以當接job咁做喎
      呢排需求咁大
      應該可以賺大錢

      刪除
    6. 咁快D開檔啦,發過豬頭呀.

      刪除
    7. 皇子: 又系我. 我睇 [ 魚仔] 講嘅方法就系呢個 http://koosan.blogspot.hk/2013/09/2-blogger.html 備份,下載,搬去Blogger , 有時間唔該都睇吓啦 ^0^

      刪除
    8. 呢個方法我用左一半
      我冇將d相放上wordpress
      因為wordpress唔support用ftp
      我有五千幾張相,有排upload,同埋成日timeout
      同埋wordpress會將d相o既file名轉晒細楷
      但yahoo本身d名係有大細楷,我試過有d browser係睇唔到

      刪除
    9. koosan o個個睇咗. 好唔明. 睇黎都係要手動.

      刪除
    10. (@[]@!!) 王子都唔明. . .頭痛 . . .

      刪除
    11. 其實如果你地真係唔明,可以做一半,剩番一半就手動
      你地o係yahoo export出黎個zip(裡面有Moveable-Type果個),係可以直接import入去wordpress架
      import完之後,跟住用番wordpress個export tool就可以export番d xml出黎
      不過呢d xml未可以直接用o係blogger,要去呢個website(http://wordpress2blogger.appspot.com/)做coversion
      convert出黎o既xml就已經可以直接import入blogger
      唯一o既問題係d相,因為用任何方法,都唔會幫你過埋d相去blogger,但如果你地d相唔太多,就選擇自己一張張upload番上去blogger啦

      刪除
    12. 魚仔我想問吓 mt file又係咪只有一款架呢?

      刪除
    13. 以我所知係一個standard黎

      刪除
    14. 個mt file有d乜野關係?

      刪除
    15. DOWNLOAD左BLOGTRANS就可以做到一半,淨番相都有辦法解決

      刪除
    16. 就係見Blogtrans有得convert mt file去blogger識睇o既xml file囉.

      刪除
    17. 唔好諗咁複雜。就直接將個moveable file匯入去mt個度,跟住就做匯出去blogger,我就係咁搞掂四百幾篇字同留言。相真係要等阿豆幫我。

      刪除
    18. 等咗兩日終於有files

      刪除
  6. 我昨天就就搬,已點了匯入,但未有回復話搞掂,可能要等下

    回覆刪除
  7. yahoo,真系無天裝,無地葬,搞得甘復雜,要我呢D老人家搬來搬去,我真系好煩啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你公子呢??叫佢幫手嘛.

      刪除
    2. 佢唔识中文,搞唔掂,另佢唔同我住,揾得佢搞黎就蚊瞓啦

      刪除
    3. 唔知有冇方法轉荷蘭文呢?? 再唔係有乜問題時睇吓我可唔可以幫手.

      刪除
  8. 本來還想等你的好消息,但見其他BLOG友的留言後,似乎要很懂這方面的人才可以這樣搬了﹗我也正在努力搬﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Y!blog export個file等咗多個12個鐘都未有,未可以試

      刪除
  9. 我都唔知點搬,見到blog友就咁匯入搞掂,好煩複,我都唔明!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見人哋o既方法都係幾複雜,我唔明.

      刪除
  10. 你都已經搬咗唔少喇....我一件都未郁呀!!

    回覆刪除
  11. 我昨晚叫y/b已經打包左全部2百多篇啦! 我亦都download 左落電腦file , 但唔識放番入blog 到啊! 真係好難牙? 錦咪又要人手搬?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打包咗日半都仲未完成,未可以嘗試放番入blog

      刪除
  12. 等你好消息,因為我都煩緊...
    可能我少,淨得遊記,當一種回憶囉~

    回覆刪除
  13. 我搬好啦,好快,二日就搞定,你都自動搬啦 http://blog.xuite.net/mooimeisje/hkblog

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你以後係咪去xuite.net出blog呀??

      刪除
    2. 呢度我仲未識用,我要學,但我真系好怕學野!!!

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.