2013年10月7日星期一

兩齣戲

上星期只係睇咗兩齣戲.  
德國片Sein letztes Rennen (His last race),我覺得係我睇過德國片中最有意義.
故事係關於一位前奧運馬拉松金牌選手. 因年老,兩夫妻都唔可以互相照顧. 而做空服個女因為唔係時時喺柏林,所以決定送佢哋去老人院. 阿伯去到完全唔適應,院友又個個冇咗人生目標,好似等C. 於是佢著番佢對跑鞋,目標係參加柏林國際馬拉松


另一齣The Fifth Estate. 睇個英文title未必知佢係關於啲乜. 德文就好清楚,Inside WikiLeaks – Die fünfte Gewalt.



顧名思義呢齣係關於WikiLeaks點起家故事.佢係根據兩本書Inside WikiLeaks同英國GuardianWikiLeaks改編. 對於我呢啲知啲唔知啲,我覺得幾好睇喎. 只係齣嘢長咗啲啫.


故事簡介 (copied from yahoo.com.hk)

真人真事改編。澳洲記者阿桑奇(班尼狄甘巴貝治 飾)與同事丹尼爾多姆沙伊特伯格(丹尼爾布爾 Daniel Brül飾) 創立「維基解密」網站,專門洩露國家機密和商業黑幕,大膽公開美軍在巴格達以直升機擊斃數名伊拉克記者的片段、發放冰島最大銀行的內部文件導致銀行倒閉引 發冰島金融危機、公佈阿富汗戰爭紀錄文件、發佈數萬份美國外交電報⋯⋯。不過,「維基解密」在爆料的同時卻危害無辜生命,手法備受爭議,有人認同他們是公 義英雄,有人指摘他們為賣國賊。面對政府追緝、輿論壓力,告密者如何自處?他們是在揭露真相,抑或製造危機?

37 則留言:

  1. 係喎,大細小姐多唔多睇戲架??

    回覆刪除
  2. 有好多耆英腳骨力都唔好,行都行唔太穩陣,仲點去跑步呀!拍有其它靜態目標會更寫實,如記錄佢哋後生時嘅人和事,想本土傳統……都好有意義。做義工也不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老外耆英好多都仲好有活力架,唔似中國人咁.

      刪除
    2. 最重要係要改變思想, 唔係一左年紀, 就等於無用, 好似胡楓丫, 都仲開演唱會啦

      刪除
    3. 我覺得d老外耆英真係好捱得架

      刪除
    4. 我覺得老外耆英個樣係後生過同齡o既亞裔耆英架.

      刪除
  3. 呢度啲人老咗,多數入老人院架。唔知自己老咗会去邊呢?老人院/返香港?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度d老人院好鬼正架.

      刪除
    2. 點正法呀?講嚟聽吓?

      刪除
    3. 係住一個單位架. 唔係HK咁得個床位.

      刪除
    4. 二人住的都要—萬多港元呀,一人單位更貴呢。靠退休金、保險,唔知夠唔夠喎。

      刪除
    5. 我都聽過係唔夠. 自己都要有d儲蓄.

      刪除
  4. 得閒睇德片,中產既表現!

    回覆刪除
  5. 我係iris呀, 暫時係facebook page黎聯繫先啦: https://www.facebook.com/iristravelogue

    回覆刪除
  6. 講到老人家,真係催淚片.

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. HK11月尾上,我估韓國都有機會睇到

      刪除
  8. 第一部個題材好好, 好勵志.

    回覆刪除
  9. 對第二套感興趣~~唔知香港會唔會有呢!

    回覆刪除
  10. 最近看了"回到最愛那一天"(About time)及日本電影"字裏人間",兩套都非常好看。台灣早陣子的"不老騎士",17位平均81歲的長者,開始了為期13天的騎摩托車環島壯舉,也是真人真事。可惜我未有機會看。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.