2014年3月16日星期日

藝術活動

藝術史博物館有新搞作. 今次個活動Ganymed goes Europe係夜場710, 主題係comtemporary performing art meets fine art heritage.
喺博物館唔同角落,分別有14位表演者演出獨腳劇,音樂,舞蹈. 都係表演者對有關名畫嘅聯想. 表演長10分鐘,不停重複. 參觀者根據自己喜好,自己搵節目. 呢個活動喺BudapestWroclaw好成功喎.
我呢日日頭睇試演. 係關於左邊嗰幅Gerard ter Borch 嘅批蘋果的女人. 表演者不停蘋果,不停講吓往事.  
我覺得個活動好有新意.
某日睇咗Momix Botanica. 係一個舞蹈演出. 舞蹈員扮演大自然景物...
Botanica is a tribute to the rhyhms of nature and the unfolding of the seasons. The pieces is underscored by a lush and pounding soundtrack that includes modern drum/ dance tracks, natural birdsong and Vivaldi and also has some of the most astounding costumes, props and puppets. The perfectly trained and energetic Momix dancers play and contort their bodies into the shapes and very essence of flowers, bumblebees, horses, sun and wind. (buzznews.net)
唔係好識形容. 大家自己睇片啦.


 

42 則留言:

  1. 視覺效果與舞者合而為一

    回覆刪除
  2. 藝術這門學問好深,睇唔明喎。

    回覆刪除
  3. 係咁批蘋果佢好快變熟手技工
    咁既方式可以令人加深對畫作既理解及興趣!

    回覆刪除
  4. 批蘋果的女人用乜文講往事?

    回覆刪除
  5. 我的藝術細胞是「有限公司」! 對這些高深西方藝術難以產生共鳴。

    回覆刪除
  6. 如果我係屋企一邊批蘋果, 一邊不停講野, 有人應該會以為我痴左 XD

    回覆刪除
  7. 唔係要半夜十二点对鏡批蘋果嗎?

    回覆刪除
  8. 應該好長氣喎!俾鑼薯仔佢批啦!

    回覆刪除
  9. 我寧願齋睇下畫好過......

    回覆刪除
    回覆
    1. 有新o野搞可以吸引去過好多次o既人嘛.

      刪除
  10. 批蘋果個女人講咗咩往事?
    佢不停重複批蘋果,一日可能要批好多個喎,會唔會請人食呢?:p

    回覆刪除
  11. 批咁多蘋果,你梗有份食番個。

    回覆刪除
  12. 我都想知佢有冇請你食蘋果XXD

    回覆刪除
  13. 個視覺效果正喎! 我另外想問批完個蘋果會唔會食?

    回覆刪除
  14. 有個朋友解釋過某些舞步,我先知道原來有唔同嘅含意,咁樣欣賞先至有趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇人解釋,又真係睇唔明架.

      刪除
    2. Haben Sie Banwu..
      我查google架!

      刪除
    3. 你係咪想問我係咪搬咗?? Bewegung 指movement, 唔係搬屋呢. 唔好信google.

      刪除
  15. 我唔識德文~呢個活動就冇晒意思,都係留番俾本地人睇o岩。

    回覆刪除
  16. 啲舞都幾好睇, 但我諗我只可以睇幾分鐘, 再耐啲我會覺悶.

    回覆刪除
  17. 好有趣的展覽,謝謝分享!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.