2014年6月30日星期一

芒果布甸

早前食過象牙海岸嘅芒果. 佢唔似鬼佬芒咁爽. 接近亞洲芒果. btw blog友唔講都唔知象牙海岸改咗名叫科特迪瓦.咁鬼翹口,睇怕我改唔到口囉.

科特迪瓦在法語的意思是「象牙的海岸」,故以往不少地方採用意譯稱呼此國:中文為「象牙海岸」、英文為Ivory Coast等。不過,1985年10月14日,科特迪瓦總統費利克斯·烏弗埃-博瓦尼提出其國名在各語言中沿用Côte d'Ivoire此名,不用意譯名。因應該國政府要求,中華人民共和國改用音譯名為科特迪瓦。 聯合國自1985年12月31日起使用此音譯名。日文也不用「象牙海岸」,而改為「コートジボワール」。但中華民國現今仍意譯為「象牙海岸」,在中華民國 較少使用音譯國名「科特迪瓦」,因兩國無邦交,故未接到該國改為音譯的要求。wikipedia.org

因為佢接近亞洲芒果嘅口感,即刻想用整芒果布甸. 網上好多食譜都係用芒果啫喱粉, 但係我住呢個鬼地方,本地人唔食啫喱嘅. 啫喱粉要出去英國人超市先有. 都唔好咁高要求要有芒果味. 搵咗好幾個食譜,終於搵咗以下呢個唔係用啫喱粉.

http://food.tank.tw/article/%E5%B0%8F%E9%BB%9E%E5%BF%83/%E8%8A%92%E6%9E%9C%E5%B8%83%E4%B8%81%E9%A3%9F%E8%AD%9C.htm


我用魚膠粉. 跟佢指示500ml液體用一包,我第一次整失敗咗. 第二次整用咗兩包都係唔係好凝固. 只係比第一次好少少. 芒果粒冇下沉.


芒果      400克
鮮奶油  80克
牛奶      90克
細砂糖  48克
吉利丁  8克


做法: 1、將芒果豎著切半,在果肉上切小1公分的十字花刀,然後用勺挖出果肉;吉利丁片用涼白開泡軟備用。

2、將三分之二的芒果肉與鮮奶油混合,用攪拌機打成泥狀。


3、取小湯鍋,放牛奶,放入細砂糖,用小火加熱至融化,加入泡好的吉利丁片,拌至融化。


4、等做法3的奶汁放涼後,加入做法2的果泥中,加入剩餘的芒果丁,拌勻,放入容器入冰箱冷藏3小時即成。

57 則留言:

  1. 我都整咗,用啫喱粉快手啲。

    回覆刪除
  2. 我鐘意用魚膠片, 凝固得好過粉, 又易用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而唔鐘意用有味既JELLY 粉,好假又多添加物.

      刪除
    2. 我唔係好搞得掂點用魚膠片. 次次都失敗

      刪除
  3. 回覆
    1. 如果見有象牙海岸芒果,會有下次.

      刪除
  4. 一樣呀,我度d人又係唔食啫喱架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得你度好少少,至少有啫喱粉賣.

      刪除
  5. 鬼佬果d gelatin mix係咪即係魚膠粉?

    回覆刪除
  6. 好多芒果喎!整一杯咁少唔夠分呀!

    回覆刪除
  7. 啫喱粉咪即係魚膠粉加咗D糖、水果香精、色素......等製成!用魚膠片煮溶代替便可。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係好搞得掂點用魚膠片. 次次都失敗

      刪除
  8. 講到芒果就試過很不滿意,因為我這邊只有澳洲和南美的兩種選擇,澳洲的好貴,平均要五元一隻,所以未買過,但南美的就便宜得多,很多時只賣元多兩元,有次做特價一元不到,我便買了幾個回來,誰知不好吃不突已仲更加有渣呢......

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎係一分錢一分貨喎. 搵次試吓澳洲芒啦.

      刪除
  9. 如果你喺香港,我就一定成日探你,有好野食嘛!

    舊同事都整過,係要用雞蛋,唔好彩有食嘅都要去醫院,因為雞蛋有三門氏菌,個個中毒,真係有仇報仇喇!

    回覆刪除
  10. 下次用三包魚膠粉?

    回覆刪除
  11. 我見人整的布甸啲芒果肉唔係浮上面??

    回覆刪除
  12. 維也納唔知有冇機直飛非洲架呢

    回覆刪除
  13. 我呢邊啲芒果啫喱粉係超級難食架, 要整要之前喺香港買羅抜臣先得, 如果無既就用魚膠粉算.

    回覆刪除
  14. 唔知點解這裡嘅啫喱粉好貴

    回覆刪除
  15. 我睇完你呢個PO先發現...
    我先發現芒果布甸食得多...但咁大個人未整過 =_=

    BTW 澳洲D啫喱粉唔算貴
    仲可以create your own jelly
    (詳情見: http://love3land.blogspot.com.au/2009/09/create-your-own-jelly.html)


    珮夫人

    回覆刪除
  16. 你個做法好似意式奶凍Panna cotta, 只不過他們不是混入生果蓉入奶, 而是放生果粒在奶凍面或淋上生果蓉伴食. 其實混入了生果蓉 (芒果或士多啤梨等), 我估香啲, 濃郁啲, 好味啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又未整過Panna cotta喎. 搵個食譜睇吓係咪差唔多先.

      刪除
  17. 如果返香港買多d啫喱粉喇。

    回覆刪除
  18. 王子,你唔睇波既??杜奧巴咪就係象牙海岸既國腳囉,佢以前踢過車路士,又在上海申花踢過架,今次世界盃佢都有出賽呀。不過,佢地已經出左局了。

    都想講句,你個傑作睇落好似幾好味咁喎!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇留意架. 波可睇可唔睇.
      好食架,只係個口感唔似.

      刪除
  19. 樣子好正呀 ! 可惜我唔食芒果0既 .

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.