2015年6月27日星期六

Apfelgugelhupf mit Ahornsirup楓樹糖漿蘋果蛋糕

早早前用過嘅蘋果食譜書中,大多係甜品,冇乜興趣。 但係喺我個收藏中搵到呢個蘋果蛋糕,似乎幾好食. 整!

400g麵粉,一小包發粉,一兩茶匙肉桂粉,450g蘋果,250g牛油,200g黃糖,50g楓樹糖漿,四隻蛋。
溶咗啲牛油,加入黃糖,楓樹糖漿,蛋撈勻。 篩入麵粉,發粉,同肉桂粉.最後落蘋果粒.
我冇用咁多蘋果,焗出嚟唔多蘋果味, 但係肉桂味強烈,大愛。 呢個已經翻兜過幾次.

30 則留言:

  1. 整蘋果蛋糕走蘋果!喎!呢個正確叫肉桂蛋糕。
    吞口水。

    回覆刪除
  2. 發粉=baking powder or Yeast ?
    呢類蛋糕整出黎梗係好實咁.蘋果用得多更加.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeast係酵母喎!
      呢類蛋糕唔係棉棉囉.

      刪除
  3. 你咁推崇,我會keep 住個食譜,謝謝分享!

    回覆刪除
  4. 450g蘋果 又好似太多。 牛油有無減呀? 好肥喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔多like咁多蘋果。 但僽牛油跟足,我好鍾意牛油味㗎。

      刪除
  5. 我都有呢個模, 但我未做過Gugelhupf, 因為太大個.
    我見你都整, 我又想試吓....haha

    回覆刪除
  6. 口感係咪好似pound cake?但pound cake要加奶

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.