2015年12月5日星期六

官員人工

出年奧國官員有人工加. 咁有幾多呢?
因為啲官員都係有十四個月人工. 所以大家睇中間個年薪啦.
順次係總統,總理,副總理,國會主席,局長....

再睇以下資料, 佢哋加咗都唔夠香港多.

2015年1月17 蘋果日報
立法會財務委員會昨通過公務員加薪撥款後,政府在深夜發出新聞稿,以香港經濟已經回復,決定取消二○○九年時因經濟不景,特首、問責官員及行政會議成員自 願減薪5.38%安排,重回二○○二年水平,二月一日起生效,特首梁振英薪酬因有關安排,將加薪約兩萬元至37.1萬多元。

2015年1月17立場新聞
政務司長林鄭月娥月薪,將由31.2萬加至33萬元;財政司司長曾俊華月薪由30.2萬加至31.9萬元;律政司司長袁國強則由29.1萬元加至30.8萬元;各局長由28.2萬元,加至29.8萬元。

26 則留言:

  1. 香港納稅人既錢就係養埋班廢柴, 尤其果班把口好愛國身體卻好誠實既蛇斎餅糭.

    回覆刪除
  2. 香港官人工高過好多地方.

    回覆刪除
  3. 高薪養廉,佢哋權力可以涉及巨大利益,不過,現實係低職位就廉潔,高官就貪污好多。你果邊係咪名級公務員都好貪?

    回覆刪除
  4. 所以你明白點解D人畀人鬧爆都照厚顏做落去囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇乜邊份工唔使點做又有高人工.

      刪除
    2. 答句咀, 我工作既部門就有啦,可以推晒D野比下屬,不用負責任,但係人工照收,假期照常常放.這就是大機構不容易炒人既閉病.

      刪除
    3. 你間公司大到似HK政府喎.

      刪除
  5. 係奧地利做官真係搵得唔多喎,其他歐洲國家係咪都差唔多?

    回覆刪除
  6. 荷蘭先生未上場時, 都話佢D馬仔要減人工 (係同 Sarkozy 時化比), 結果人工減左, 不過人就多左, 如 minister 有助手, 助手可能又有助手, etc, 後來選舉失利, 重組內閣, 先至少左人
    而家個新任勞工部長, 未見經傳, 仲要上電視訪問, 俾人發現咩都唔識, 都有九千幾歐個月, 唉

    回覆刪除
  7. 唔只班公務員,教師護士都高過外國好多,係咪?

    回覆刪除
  8. 689人工高過奧斑馬100K(美金)有多
    不過全世界嘅總統最高人工係星加坡,高過所有人多多聲
    http://www.businessinsider.com/salaries-of-13-major-world-leaders-2015-3

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.