2016年2月23日星期二

Bad Schönau

啱啱過咗嘅週末去咗離維也納一個鐘車嘅Bad Schönau. 呢度只有大自然景點。鎮內有好幾間酒店,其中三間超大嘅係for療養嘅。

景點介紹牌, 個景點就係望入去嘅地方。
 鎮內嘅舊教堂。呢個style好少見.


呢個鎮有個奇景,有一棵樹包咗個路牌。棵樹被斬之後樹幹搬咗去教堂度當紀念碑。
聽講每年有一pair鸛都會返嚟。
行吓公園
 葉形展望台係藝術品喎...
白色柱個位置係以前嘅泉水口.
柱上一啲關於Bad Schönau嘅歷史資料。

扮住客,入咗一間療養酒店. 呢度有免費泉水住客飲。
嘩!好鬼難飲嘅,好似飲血咁嘅味(即係含有豐富鐵質)。

31 則留言:

  1. "Bad" - a "bathing" town? It makes me think of Czech republic where there are lots of mineral springs. These 2 countries border with each other. So they may be geographically similar.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,以前呢度係有個浴場(泳池)㗎。

      刪除
  2. 今天新聞話, 奧地利 ''又'' 成為全球最適合居住城市的第一位呀

    回覆刪除
  3. 王子有無帶定幾個樽, 入滿佢?
    剛剛睇到呢篇, 維也納生活質素 No. 1 喎
    https://thestandnews.com/international/%E7%B6%AD%E4%B9%9F%E7%B4%8D%E8%9F%AC%E8%81%AF%E7%94%9F%E6%B4%BB%E8%B3%AA%E7%B4%A0%E6%9C%80%E9%AB%98%E5%9F%8E%E5%B8%82-%E5%8D%83%E5%91%8E%E5%96%AE%E4%BD%8D%E6%9C%88%E7%A7%9F6800%E5%85%83/

    回覆刪除
    回覆
    1. 你估我傻㗎咩。話咗唔好飲仲裝乜鬼呢.
      No1我度晚間新聞都有講。

      刪除
  4. 果pair鸛前世一定係呢度既主人.
    好多泉水都唔易入口囉.

    回覆刪除
  5. 豐富鐵質泉水我哋都有,好似水喉生銹啲味咁,陣味巧核突

    回覆刪除
  6. 我哋飲嘅水,有人說水質含礦物量重,所以這裡很多人一早脫髮(唔知有乜根據?),但這些水卻入口很清甜甘列!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係㗎。我嚟咗比HK甩多咗頭髮.

      刪除
    2. 水質含礦物量重,對頭髮皮膚都唔好,仲有洗頭水含太多化學品又係另一甩頭髮原因

      刪除
    3. 我見到很多西人,三十左右就秃頂或冇晒頭髮,同時這裡的水又缺了一種礦物質(唔記得個名),總之對身體就唔多好,有人會去保健店買這些藥物來做補充!

      刪除
    4. 某啲地方嘅水礦物量重,洗完手我已feel到,即刻要搽handcream架.
      三十左右就秃頂或冇晒頭髮呢個又可能係遺傳。

      刪除
  7. 仿血水係畀吸血鬼頂吓癮架。
    唔扮細路入場?半費喎!

    回覆刪除
  8. 仲唔拿拿林買張機票畀魚哥來療養下XXD

    回覆刪除
  9. 樹包咗個路牌 <-- 好神奇呀!
    咁難飲, 真係免費都唔會飲多兩啖WO!

    回覆刪除
  10. 我都想療養吓,不過唔想飲血水⋯

    回覆刪除
  11. 你好呀,想問一下,如果第一次黎維也納,只有4天,有咩地方值得去呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大路景點啦,好似Stadtpark o既約翰·施特勞斯像,Hofburg王宮,Burggarten o既莫札特像,Stephansdom大教堂,Peterskirche教堂,Schloss Schönbrunn美泉宮(要入),Zentralfriedhof中央公墓睇吓音樂家個墳,Hundertwasserhaus百水公寓。有時間我推介入去參觀Österreichische Nationalbibliothek圖書館,美術or自然史博物館Kunsthistorisches Museum OR Naturhistorisches Museum。

      刪除
  12. 到這裡療養環境唔錯喎 , 但水裡豐富鐵質易甩頭髮 , 醫完舊問題又要醫頭髮 .

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.