2016年2月20日星期六

週末唔開門

好似以前都有講過呢度啲診所週末唔開門.

最近因為係流感高峰期,好多人因為週末&假期冇醫生睇,迫住要去醫院。搞到醫院好忙,等睇症要等幾個鐘喎.
有建議話診所要好似藥房咁,週末&假期要輪流營業。

41 則留言:

  1. 回覆
    1. 我覺得個問題係冇醫生想週末開工.

      刪除
  2. 英國都無得 weekends and bank holidays睇家庭醫生。但醫院有分流,所以都可以應付。

    回覆刪除
  3. 我附近個間診所星期六都有得睇

    回覆刪除
  4. 我哋周六日都係冇得睇,仲要得幾間醫院有呢啲服務,又要另外收費,唔係太大鑊最好等星期一

    回覆刪除
  5. 我住小鎮診所都會開半日門,不過就貴好多,其它時候便要自求多福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講漏咗,係星期六開半日,星期日及假期休息。

      刪除
    2. 我度有醫保係唔使錢,收貴啲唔work呢.

      刪除
  6. 我度私家醫生都係週末唔開門,週末可以去urgent care clinic或ER,但去邊睇始終都係視乎你嘅保險
    想預防流感,可以去藥房打流感疫苗

    回覆刪除
    回覆
    1. 視乎你嘅保險>>呢個我睇美劇時真係好唔明. 我度有強制醫保係唔使錢的。

      刪除
    2. 哈哈,邊套美劇?呢度啲醫保又真係幾複雜,唔明唔出奇 :p
      簡單嚟講,唔同保險公司會推出唔同種類醫保計劃,而每個醫生都會接受好幾種醫保,通常保險公司網站會列出醫生名單話你知邊度可以睇醫生,如果你蒙查查無問清楚無約時間就咁走入間趁所,個接待小姐會問你出示醫保卡,如果佢哋唔接受你嘅醫保,會叫你一係比全費,一係去第二度睇,所以去邊睇始終都係視乎你嘅保險咁解囉
      另外就算有醫保,睇醫生都唔係免費㗎,都要比趁金㗎(copayment),趁金幾多又係視乎你嘅保險,通常係幾十蚊,藥都要另計㗎
      你度係畫一只得一種醫保計劃?完全免費?

      刪除
    3. 留言又被失蹤啦喂

      刪除
    4. 原來係咁複雜。我度簡單得多.
      強制醫保只有一間,正常需要嘅治療都係免費嘅。舉例>洗牙唔包。新o野唔包(好似藥丸形攝影機照腸)唔包。但係有證明你有需要個胸大啲(例如變性),醫保係包嘅。

      刪除
    5. 洗牙唔包?我度係檢查牙齒時洗埋牙㗎
      有證明你有需要個胸大啲(例如變性),醫保係包嘅 <-- 但邊個決你有需要變性先?我度好多時就係咁,為咗邊樣係需要邊樣唔需要而令到病人/醫生/保險公司三方面周旋到天昏地暗,我估可能美劇就係講呢啲情況,所以你唔明
      例如醫生話你需要做某項化驗,但保險公司覺得唔需要,咁病人想做就自己比全費,有啲人唔憤氣要比咁多錢,又要繼續同醫生或保險公司理論,好煩 :p

      刪除
    6. 留言又再次被失蹤啦喂 :p

      刪除
    7. 我度檢查只係檢查架咋.見有爛都同你補嘅。
      醫生決定嘅。醫保公司唔信時會約你去見佢哋指定醫生再check一次.

      刪除
  7. 香港假期急症都係特別多人。

    回覆刪除
  8. 外國人要享受,唔做就唔做!

    回覆刪除
  9. 外國人的work- life balance

    回覆刪除
  10. 王子,我終於update左magnum靚仔比你睇

    回覆刪除
  11. 啲人又好得意,遲唔病早唔病,假期先嚟病...HK都係咁!!

    回覆刪除
  12. 當正的病菌都係一個禮只返五日工. 週六日放假期!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又可能週六日放假冇乜人扮病。kakaka

      刪除
  13. 外國人又邊會想weekend 開工喎

    回覆刪除
  14. 快啲識返個醫生朋友XXD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.