2016年12月12日星期一

意式腸

有一排冇整我嘅腸仔(肉餅)喇。咁整呢個意式腸啦。

原份量>2.3kg 豬絞肉,42g鹽,32g糖,14g 茴香子, 7g 芫茜, 25g paprika粉, 少少 cayenne pepper, 25g oregano, 25g basil, 14g辣椒粹,7g 黑胡椒。所有嘢切粹撈好就可以. 當然我冇整咁多啦.我呢度只係470g啫.
食譜話呢個應該係甜甜辣辣,但係我冇cayenne pepper只係落多啲辣椒粹,出嚟係一啲都唔辣。幾好味(味道唔係一樽樽調好嘅意大利香料個味).

26 則留言:

  1. 整完冇耐咋喎!咩好耐呀?你又唔記得啦😓

    回覆刪除
  2. 本書啲腸仔要好多種不同香料喎!依家你個香料架有幾多?

    回覆刪除
  3. 我唔識分paprika, cayenne pepper,其他味道有咩唔同?

    回覆刪除
  4. 好易整噃, 但我一樣香料都無, 只得mixed herbs咋.

    回覆刪除
  5. cayenne好辣架!有次我本來想買paprika粉,但一時發雞盲買咗cayenne,煮嗰時都未有察覺,係咁沈啲cayenne落薯仔度,食時覺得奇怪,點解咁鬼辣嘅,咁死去睇吓個樽,先知自己大頭瑕買錯咗!!

    回覆刪除
    回覆
    1. paprika粉我度都有好辣嘅版本。

      刪除
    2. google咗資料,paprika係無cayenne咁辣㗎
      咁你買paprika 時點知辣唔辣?個樽有寫幾辣?

      刪除
  6. 絞肉釀茄子煎好好味0架 .

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.