2018年3月17日星期六

出巡 - 達利展覽館

3月9 喺柏林嘅最後一日.公事完畢後又去行博物館。今次係Dali Museum達利展覽館. 入場12.5歐。

博物館唔可以影,我偷影咗一幅咁大把。
博物館有好多佢嘅畫,但冇介紹佢嘅生平同呢度點解有佢咁多畫。 
唔知guided tour 會唔會有介紹。Guided tour要加錢.
紀念品店。


門口嘅柏林熊。
而隔籬係韓國文化中心.
問過,可以影相.影咗呢兩隻冬奧吉祥物。
呢日美國狂人同傻仔金唔知有乜搞作(出巡時完全冇睇聽新聞), 柏林電台喺度想搵人訪問吓. 佢可能以為我係韓國人啦,想問我有乜睇法。因為我脫咗節,拒絕咗個訪問。
經過呢間shop, 入去八吓.


Lego graffiti. 任你砌。


34 則留言:

  1. 我覺得巴黎達利美術館多野睇d

    回覆刪除
  2. 我唔識呢個大畫家添。😝

    回覆刪除
    回覆
    1. 最出名嘅melting watch識唔識?
      https://www.dalipaintings.com/melting-watch.jsp

      刪除
    2. 見過呢幅插圖好多次喎!不過,唔知係名畫,以為係普通廣告人跳脫嘅創作咋!

      我唔係大有錢佬 又唔係 『 縱橫四海』嘅 周潤發、張國榮,係名畫盜賊,呢方面唔知道對我生活都冇乜大影響,少去發掘資料。

      刪除
    3. 個 鬍鬚佬 以為係 愛登士家庭。

      刪除
    4. 求知欲咁低。其他欲都可能好低。

      刪除
    5. 你嘅邏輯係:你對某性別欲望低,對其他性別欲望都可能好低。

      刪除
    6. 呢個病好吖,唔會染啲乜乜病。

      刪除
  3. 睇埋呢啲嘢,你好似忽然間變咗個細路仔?哈哈!

    回覆刪除
  4. 記得以前美術堂先生有介紹過the persistence of memory,唔知點解我一直以為係畢加索畫嘅,其實the persistence of memory仲出名過melting watch,前者係佢早期成名作
    竟然比人以為你係韓國人唔係賓賓 :p
    有無砌lego呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前o既美術堂又係廢嘅,美術史一啲都冇提。
      我估賓賓唔會去韓國文化館卦。
      冇啦,嘥時間.

      刪除
    2. 哈哈,你間乜鬼學校?生物堂無得割青蛙,美術堂無得睇名畫 :p
      本來想叫你去街市買隻田雞返屋企慢慢玩,但諗諗吓,街市啲田雞都已經解剖好晒,都無得你玩喇 :p

      刪除
  5. It makes me think of the quote in "春嬌救志明", "every man should possess a piece of Dali artwork" :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 春嬌救志明又係冇睇過.

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. I watched it from dailymotion
      Here's the intro to this sculpture , sorry for this horrible url encoding
      https://www.hk01.com/%E8%97%9D%E6%96%87%E5%89%B5%E6%84%8F/89864/-%E6%94%B6%E8%97%8F%E5%AE%B6%E5%BF%97%E6%98%8E-%E6%AF%8F%E5%80%8B%E7%94%B7%E4%BA%BA%E9%83%BD%E6%87%89%E8%A9%B2%E6%9C%89%E7%9A%84-Dali-%E5%A4%A7%E6%9C%89%E4%BE%86%E9%A0%AD-%E4%BD%95%E6%AD%A2%E4%B9%9D%E8%90%AC%E4%BA%94

      刪除
    4. 原來有呢一情節。又識多一件Dali作品.

      刪除
  6. 個鬍鬚公仔真係好熟面口…

    回覆刪除
  7. 王子這天一定係穿得似oppa咁高大有型了吧XXD

    回覆刪除
  8. 這間達利展覽館是長駐的嗎﹖達利是我其一中個喜歡的藝術家,想起就很想很想去西班牙他的美術館參觀了﹗

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.