2020年10月5日星期一

Europe' s best buildings

9月17 去咗建築博物館AzW。呢期係展出Europe' s best buildings啲入圍作品.

建築模型我細細個就好鍾意睇㗎喇。可惜讀書唔成做唔到建築師啦。
樓盤模型我都鍾意㗎,但係又冇諗過做地產經紀喎,哈哈。

 
 
 呢個係整得最detail嘅一個。





活化一座舊樓。
得獎嘅法國建築。
柏林



個模型配合番用lego砌。


奧地利代表。
愛爾蘭某處。
 
 
 





19 則留言:

  1. 回覆
    1. 我只記得係由一棟普通舊屋邨改建成有露台。

      刪除
  2. 應該介紹下香港D奇則咩, 咩龍床盤諸類

    回覆刪除
  3. 我都好喜歡看關於建築的東西,
    如展覽啦,書啦...
    外國和香港的都有興趣看看!
    各有特色!

    回覆刪除
  4. 超正,近排睇BBC介紹d設計師將英國d舊屋翻修,擴大空間實用勁多,好好睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國都有類似嘅電視節目。我都鍾意睇㗎。

      刪除
  5. 聽講讀建築好辛苦,好多功課,不過工程系同電腦都唔弱。

    回覆刪除
  6. 可能好多人都鍾意睇,因為我覺得做到真嘅一樣先吸引

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.