2021年1月1日星期五

Happy New Year

Happy New Year!!!

我唔係記錯啲生肖呀。而係德語區嘅國家豬仔係新年嘅吉祥物。

除夕例牌宅喺屋企啦我。但居然唔記得睇紅白喎。記起時已經完了。見到今年特別係冇觀眾。

德國嘅新年倒數show,今年一樣係冇觀眾。
今年因有禁足令,煙花亦禁埋。街上冇人。但係啲人喺天台照放。可惜係呢晚超大霧,只聽到聲,煙花就一啲都睇唔到。

 

31 則留言:

  1. 2021!
    大家平安健康!
    天佑香港!
    🙏🙏🙏

    回覆刪除
  2. 實在冇乜值得開心
    但祝安康!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New year!
      係預祝happy嘛.唔係回顧呀.

      刪除
  3. 終於送走莫名其妙嘅 2020,希望 2021 會重見曙光!
    祝 新年快樂,健康平安!

    回覆刪除
  4. 先祝王子新年快樂,平平安安……

    點解當地咁多動物唔揀要揀豬呢?有冇意思?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New year!我搵到呢個解析。
      The boar was already considered a holy animal for the Germanic tribes. The pig is a symbol of prosperity and wealth. Moreover, a person who had many pigs, and thereby also food, was considered privileged by the Greeks and Romans.
      https://vienna-insight.at/blog/2013/12/12/new-years-eve-customs-with-vibe-to-the-new-year/

      刪除
    2. 多謝你嘅發問,我都學到嘢。

      刪除
  5. 紅白係咪無現場觀眾
    呢度有台居然播舊野...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我遲咗睇.但睇呢個結尾應該係冇觀眾囉.

      刪除
  6. Happy New Year!
    大家終於捱過2020了,希望早日回復正常.
    以我所知紅白今年係無觀眾的.

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!
      係囉.我見個hall吉嘅。

      刪除
  7. 新年快樂!
    希望新一年,大家可以有多點歡樂日子!

    回覆刪除
  8. Happy 2021 :)
    香港都有人偷放烟花!

    回覆刪除
    回覆
    1. 情況少少唔同。呢度往年嘅除夕都特許可以放。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.