2009年12月12日星期六

聖誕市集熱點

而以下兩個聖誕市集都喺遊客熱點,但係規模細好多.

Maria-Theresien-Platz



傳統聖誕飾物唔睇喇.睇吓九唔搭八嘅尼泊爾物產.



奧地利Tirol州名物>Kiachl.其實只係炸粉糰,喺上面加啲餡.




大家知唔知玻璃雪球係奧地利發明嘅呢.呢檔有original雪球賣.



最近我屋企嘅Belvedere聖誕市集緊係有去睇啦. 今年水池維修,冇咗水中央嘅燈飾,但多咗啲聖誕樹.



聖誕樹係由幼稚園學生裝飾架.






唔知乜品牌陶瓷,檔口寫晒歷史,可惜我睇唔明.






每年都吸引我嘅啤酒汽水蠟燭,但我每年都冇買. 每個十歐以上.我之前(平時)買只係三歐.但又冇咁多款喎.



草紮公仔




1 則留言:



  1. cava318
    Dec 13, 2009 1:04 AM

    好中意啲陶瓷 呀
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Dec 16, 2009 5:29 AM

    好有特色

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.