2011年6月20日星期一

食齋


早前個食齋活動抽起我條筋想食齋.
於是番兜間中式齋.
呢度中餐我未食過一間係好食.而呢間番兜係因為我自己唔煮齋囉.
奧地利好似只有中餐先有lunch
buffet.
睇吓我食咗乜.


中餐一定有嘅壽司.有冇鬼鬼以為壽司係中菜呢?




炸雲吞我整得好食過佢啦.炒飯冇乜料.




前邊有齋腸炒薯仔.後邊有齋肉片炒菜.右邊一粒粒係炸壽司.我懷疑係隔夜壽司囉.



有真茄汁




甜品>炸香蕉,布甸,疑似tiramisu(得個味,口感完全唔係).紅豆酥啲紅豆好乾.




咪以為食齋好健康,呢間好多都係炸物,啱鬼鬼口味卦.我都係懷念酸齋多啲.

以前我覺得呢間嘢好食架.唔知係咪自己廚藝好咗,依家覺得冇咁好食lu.但係呢間嘢每次經過都見佢有好多客.可能中式齋舗呢度唔好多啦.







沒有留言:

發佈留言

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.