2011年11月13日星期日

急不及待


噚日已經急不及待去聖誕市集喇.可想而知我呢邊係冇乜嘢好做啦.


首先去Rathausplatz嗰個.


今年棵聖誕樹差唔有90.

年年都係嗰啲嘢.




今年第一次見咁賣餅.但係睇嚟呢啲唔係奧地利傳統.係咪意粉國嘅呢?


聖誕老人入侵咗呢度(傳統奧地利係冇聖誕老人架).


今年多咗official紀念品賣.


跟住去am
Hof
嗰個八吓.都係冇乜新意.


呢期奧地利興cupcakes,番鹼都係cupcakes造型.


講開又講,某免費日報選咗奧地利十大聖誕市集.第一位係Rathausplatz 呢個.2,3,8,9位都係喺維也納.

而某奧地利英文新聞網唱反調,報導話第一位聖誕市集太迫,又俗氣,啲嘢貴,食物質素又唔好.


暫時我只知開咗上邊呢兩個市集.出開街,睇埋Graben嘅燈飾啦.6年見都係冇變.


又見有人凌空,似乎依家興喎.
但係呢個有啲唔同,佢手腳都郁少少.


我估個架應該係咁.


18 則留言:

  1. 香港d鋪都開始聖誕裝飾啦..真係來來去去都係果d野...咁多曲奇你每樣一件都有排食啦..乜呢次冇得免費試食咩..
    [版主回覆11/14/2011 03:49:17]冇免費試食羅.

    回覆刪除
  2. 聖誕市場好多嘢買,cupcake好正呀!
    [版主回覆11/14/2011 03:49:35]好多聖誕嘢

    回覆刪除
  3. 比我就試吓係度等果個凌空人收工睇佢點落地,睇佢有啲乜野架撐拎走,如果係香港一早比人督爆左.
    [版主回覆11/14/2011 03:51:00]真唔知佢幾時開工. 不如試吓攞佢d 錢走,睇吓佢點追.

    回覆刪除
  4. 賣銀色聖誕樹吊飾果個攤檔好靚~~~~~成日有人凌空?係咪同一個人黎?~~~~~最近地鐵站都開始播聖誕音樂,好似早左少少
    [版主回覆11/14/2011 03:52:17]可能係同一集團. 我呢邊Xmas market年年都係呢個時間開架.

    回覆刪除
  5. 仲有個幾月就聖誕喇~~~~
    [版主回覆11/14/2011 03:53:57]真快.

    回覆刪除
  6. Almaly 卡樂B媽咪2011年11月14日 上午4:45

    same here 啦!我地城D燈飾年年一樣,仲11月頭就掛好晒,先用黎慶祝印度新年,跟住就擺到元旦,經濟實惠!
    [版主回覆11/14/2011 07:12:20]你o個邊仲慳皮,一年兩個節日都用.

    回覆刪除
  7. 呢個凌空打坐好明顯rug下面有塊長方形物體做支撐啦.
    [版主回覆11/14/2011 18:52:55]一定係啦.

    回覆刪除
  8. 凌空都俾你識穿~叻呀?
    [版主回覆11/14/2011 18:52:37]heheh

    回覆刪除
  9. D cookie 有沒有丹麥藍罐o甘好食呀﹗
    [版主回覆11/14/2011 18:52:16]冇得試食唔知喎. Anyway我呢邊d cookies係冇藍罐o甘好食架.

    回覆刪除
  10. cupcake香港都hit~~不過好睇唔好食, 好甜呢!
    [版主回覆11/14/2011 22:12:43]我未食過,但係我估都係好甜o既.

    回覆刪除
  11. 你個邊無野好做?但係我成日見你唔得閒喎,hoho:p
    [版主回覆11/14/2011 22:13:26]扮忙啫.

    回覆刪除
  12. 我鍾意行聖誕market , 趁熱鬧!
    [版主回覆11/15/2011 04:40:28]年年都係咁,有d悶

    回覆刪除
  13. 多謝解說,否則我想爆頭也想不出如何凌空。
    [版主回覆11/15/2011 04:41:10]真客氣

    回覆刪除
  14. 棵聖誕樹差不多成 90 歲都比人鋸落嚟 , 咁老容乜易好似童話咁講係妖精嚟0架 !
    [版主回覆11/15/2011 04:57:53]好好想像力喎你.

    回覆刪除
  15. oh!tria:我好想襯下歐洲聖誕墟,家中大內好like,不過都喺睇住你啲先,睇嚟食嘢最good!個漂式人好跟風,我同意你嘅分析!!Diy
    [版主回覆11/15/2011 16:49:38]冇辦法,你地呢個時候冇時間去旅行.

    回覆刪除
  16. 你咁快搶閘去聖誕市集喇! 唉..我呢度唔市集未開呀!
    [版主回覆11/17/2011 05:21:41]Köln o既聖誕市集我覺得似嘉年華會

    回覆刪除
  17. 果棵九十歲既聖誕樹係不會被砍下來的,是不是呢?她是個重要地標嗎?
    聖誕老人由芬蘭到奧國,都唔算遠既~有市場就會出現啦!哈哈…
    個凌空表演我都估既同你一樣呀!
    ^ ^
    [Helena回覆11/18/2011 12:30:57]吓!九十歲既聖誕樹砍下了不久就會死的啊!點解要砍下來啊?
    昨天深夜我在電視收看「瞬間看地球」衛星直播即時地區,咁岩就掃落奧地利維也納的聖誕樹及攤擋一帶,我即時想起這棵聖誕樹。真是十分之有緣!
    [版主回覆11/18/2011 00:59:19]呢棵就係被人砍咗放o係呢度做聖誕樹.

    回覆刪除
  18. 好大嘅聖誕市集, 好有聖誕氣氛...... 香港得個唔啱我買嘅工展會.
    [版主回覆11/18/2011 01:00:25]HK d mall都好有氣氛啫.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.