2012年1月13日星期五

貪小便宜

噚日會展一次過有三個展覽,旅遊,煮食,車. 有免費飛,又去八吓. 往年因工都有嚟所以覺得冇乜新意架. 但係都有幾個新booth.
呢個唔係慕尼黑個booth,係呢間保險公司嘅.




聰明人先見到嘅....

某航空公司.



波蘭promote歐國杯.

捷克booth今年有賣呢個麵包卷. 但係剝咗牙冇幾耐,食嘢比較慢. 呢個卷凍咗又唔係咁好食. 所以最後冇買

啱啱斯洛文尼亞唱歌表演.

另一個hall係本地遊.


到咗食呢part.



車展好多人睇. 好難影相.



某油站.


某品牌promote佢架有天窗嘅車.

同一品牌懶係環保. 整咗個recyclingbox.

你揼啲垃圾入去會有一個波出嚟畀你.

呢類展覽有好多免費嘢攞. 日報, 時事雜誌,八婆雜誌, 男/女性雜誌, 烹飪雜誌....通通都唔放過. 我係咪可以去開報紙檔呢.

今年阿塞拜疆歐洲應該會幾hit.攞啲資料了解吓.


又攞咗個月曆, 食譜.....

為下次作準備.

試食都攞咗好多....哈哈.


19 則留言:

  1. 咁笠雜架..食物,車展,航空乜都有D..有冇順便睇埋樓架XDD...你呢次發達啦...
    [版主回覆01/14/2012 00:02:47]乜你今日咁好口唔話我cheap呢?

    回覆刪除
  2. hehehe, 同你一樣, 我鐘意咩都拎, 就算平時行街派/免費拎果d書仔, 我鐘意拎完坐車睇...haha
    [版主回覆01/14/2012 00:02:02]我都係架.

    回覆刪除
  3. 每次去睇展覽就一定已經好多資料拎!
    [版主回覆01/14/2012 00:01:42]我好忍手架喇.

    回覆刪除
  4. 個波有乜用?
    [版主回覆01/14/2012 00:01:17]冇用架.

    回覆刪除
  5. 最終一屋都係..... haha.....
    [版主回覆01/14/2012 19:28:56]係呀,唔好蝕底呀.

    回覆刪除
  6. 好多 freebies, 英國的早幾年已經關水喉了。
    [版主回覆01/14/2012 19:28:20]冇freebies我估冇人會俾錢入去睇囉.

    回覆刪除
  7. 又有免費野攞!
    [版主回覆01/14/2012 19:27:48]唔好蝕底. 係咁攞. 哈哈.

    回覆刪除
  8. 真係滿載而歸....
    [版主回覆01/14/2012 19:27:29]唔好蝕底. 哈哈

    回覆刪除
  9. 最初都拎好多架﹐不過﹐后尾覺得都無用﹐拎餐c仲要當垃圾﹐現在﹐我都會停一停﹑想一想﹐有用才拎。
    [版主回覆01/14/2012 19:27:06]我以前都係架. e+都會停一停﹑想一想

    回覆刪除
  10. 好多嘢睇,展品好特別呀!
    [版主回覆01/14/2012 19:26:40]仲有好多o野攞.哈哈.

    回覆刪除
  11. 嘩吓 , 食呢 part 我最有興趣 , 展覽會有咁多試食嘢攞0既 .
    [版主回覆01/14/2012 19:26:22]都幾多o野攞架.

    回覆刪除
  12. 贈品都好實用呀,準備去東德呀!
    [版主回覆01/14/2012 19:25:52]你見唔見我仲會去你地頭呢...

    回覆刪除
  13. 贈品喎,唔使錢梗係要攞啦!
    [版主回覆01/14/2012 19:25:08]有幾多攞幾多. 唔好蝕底. 哈哈哈....

    回覆刪除
  14. 贈品雜誌, 尤其係食譜果幾本好吸引! 你去過咁多次Berlin, 都重要揾料? :P
    [版主回覆01/14/2012 20:21:00]睇吓有冇新景點嘛.

    回覆刪除
  15. Pandora 香傭講法文2012年1月15日 上午3:54

    大便宜la^^
    [版主回覆01/15/2012 22:54:26]哈哈, 真係好多咩?

    回覆刪除
  16. 好多便宜擺呀!
    [版主回覆01/15/2012 22:54:57]搵人便宜,哈

    回覆刪除
  17. 睇條題唔知點解以為咩「小便」XXXD
    阿塞拜疆係咪好遠架?好似在中亞的
    [版主回覆01/17/2012 07:02:02]你係咪有中文閱讀障礙?? 我下次同你講英文. 係呀, 阿塞拜疆o係伊朗上邊.

    回覆刪除
  18. 聰明人先見到, 哈哈哈哈!
    [版主回覆01/18/2012 17:34:13]已經睇到呢個國家d工作態度.

    回覆刪除
  19. 咁多戰利品....你係咪拖咗個喼去呢!!!?
    [版主回覆01/23/2012 18:13:00]去攞咗個大袋.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.