2012年1月16日星期一

迫住收手

我以前一直都冇用fb. 因為覺得用佢係好冇私隱. 但係自從pet society好hit. 我呢個宅男就開咗9個fb accounts去玩. 玩到啲傢私多到冇位擺就冇玩,轉咗去玩Cityville.

早早早前突然其中幾個類似email 嘅accounts要security check.証明呢啲accounts係真有其人. 佢有用電話SMS send個code同睇相認人兩個選擇. 當然我冇咁多個唔同電話號碼啦. 而睇相認人...雖然有好多所謂friends. 我從未睇過佢哋啲相. 但係有幾位有profile相嘅都認得吓. 其餘就用Common sense去撞. 例如睇個名係男係女, 亞洲人名, 美洲人名咁.......咁又過咗骨喎.  

前幾日主要用嚟玩嗰個account又嚟security check. 今次只有電話SMS. 咁咪電話囉. 收咗個code,入咗又用得番. 但係再次log in時又要security check. 你fb咪confirm咗係我本人囉,又check. 但係試咗好幾次都收唔到佢個code. 去佢個help centre又冇得聯絡customer service. 只係畀啲term & condition我睇, 話每人只可以有一個account同埋要用真名(好明顯我係違反晒). 

呢個C人fb用盡方法想close我個account. 你咁唔想我用, 我就以後都唔用你囉!!!!  我又冇損失,乜私人野我都冇擺.

我個Cityville心血. 唯有用第個account log in cap番啲遺照紀念.










27 則留言:

  1. fb根本係度套人私癮..所以我幾乎冇咩用...
    所有遊戲我都唔玩..超無聊....玩完都唔知得到咩...假象...
    有次係地鐵度見個女仔用手機玩,係咁對住手機吹凍碗拉麵...直情精神分裂..
    [版主回覆01/17/2012 06:20:47].超無聊: 你暗示我都係?? kakaka

    回覆刪除
  2. 9個a/c?雖然好多人話FB好冇私穩,但好多人都無理呢(包括我:p)
    [版主回覆01/17/2012 06:21:40]係呀,9個唔同身分. 係咪好癲呢?

    回覆刪除
  3. 我玩藍精靈...wahaha
    [無聊鬼回覆01/17/2012 22:11:34]app 呀, smurf's village
    [版主回覆01/17/2012 06:29:02]fb game?? 我log in唔到喎.

    回覆刪除
  4. 我無玩 game. 不過同意網上世界無私隱,y blog 都係,一樣有人 copy and paste!
    [版主回覆01/17/2012 06:41:31]網上世界無私隱>>所以y blog我唔post我個靚仔樣

    回覆刪除
  5. 又可以玩其它game。
    [版主回覆01/17/2012 06:42:07]其它games又冇乜興趣.

    回覆刪除
  6. Hi, Just wondering if you are still using your sesame paste (the bottle that you say is bitter). I try mixing this sesame paste with some 'fu yu' (fermented beancurd) and use it to stir fry chicken pieces. It tastes ok/good for me (no bitter taste).
    [版主回覆01/17/2012 06:45:08]你仲記得我枝醬. 我真係冇再用,又唔知用黎整乜好. 腐乳我呢度係一大樽有排食,所以買過一次怕怕.

    回覆刪除
  7. 少用 fb!
    [版主回覆01/17/2012 06:45:31]以後都唔用佢.

    回覆刪除
  8. Pandora 香傭講法文2012年1月17日 上午4:45

    服你
    [版主回覆01/17/2012 06:45:48]係咪好癲呢?

    回覆刪除
  9. 九個A/C, 你都玩得好勁喎...
    [版主回覆01/17/2012 07:47:29]簡直係癲架. hahahahah

    回覆刪除
  10. 我都好少玩 fb, 大老爺唔鍾意!
    [版主回覆01/18/2012 07:00:29]一玩就撳唔甩. 大老爺會冇人煮飯

    回覆刪除
  11. 你好誇張呀, 為咗玩開九個a/c!
    [版主回覆01/18/2012 06:58:53]癲癲地. 哈哈哈.

    回覆刪除
  12. 我改玩i-phone 版,但總是欠缺甚麼.特別是冇個海.
    [版主回覆01/18/2012 07:00:50]冇海架??!!

    回覆刪除
  13. 嘩你個city起左咁多野,犀利
    [版主回覆01/18/2012 07:01:56]可惜冇咗啦. 唔係請你去呢個city旅行. kakaka

    回覆刪除
  14. 嘩!個city起咗咁多嘢,我都有玩和其他game和留言俾人.
    [版主回覆01/18/2012 07:02:30]e+冇得玩lu

    回覆刪除
  15. oh!tria:我無玩,又唔知有啲咁嘢!Diy
    [版主回覆01/18/2012 17:29:37]唔好玩喇, 一玩就撳唔甩

    回覆刪除
  16. 嘩!真係好利害呀!我初初用fb都有玩下games,依家係掂到冇再掂過 d games 了. . .
    [版主回覆01/18/2012 17:30:00]我以後都唔玩lu

    回覆刪除
  17. 我收到好多FB邀請玩GAME,但我從未玩過, 怕自己一開左個頭會玩上癮。
    點知上次返澳門時我阿媽係咁叫我玩老虎機, 我話我唔鍾意佢都係咁逼我 (因為可以SEND FREE SPIN比佢)
    宜家搞到我日日都玩去打老虎
    [版主回覆01/18/2012 17:30:53]乜你阿媽都咁沉迷,睇唔出.

    回覆刪除
  18. fb既遊戲毒性太強啦!我之前一返到公司就即刻去餐廳煮飯,又要去餵寵物,又要巡friends, 又要睇吓間酒店。有日終於撳甩,真係唔掂得!
    [小Nel回覆01/25/2012 18:01:37]正確嚟講應該係,我公司冇嘢比我做,每日返公等放工,我每日來回坐四個鐘火車去等放工,我真係盡晒力嫁啦! haha!
    [版主回覆01/18/2012 17:32:06]一返到公司.....睇你都冇乜時間做公司o野喎.

    回覆刪除
  19. 喂,真係好靚喎!
    以前我有玩,返工開機第一件事就係玩game!
    不過佢成日都會down,玩到我冇心機!
    [版主回覆01/23/2012 18:03:04]恭喜發財! 係呀. 佢成日down.

    回覆刪除
  20. 好壯觀喎~~
    [咖啡奶茶精回覆01/23/2012 23:42:01]Kung Hey Fat Choy !! =D
    [版主回覆01/23/2012 18:04:19]恭喜發財! 心血黎架.

    回覆刪除
  21. 嘩! 起咗好多高樓大廈喎....
    [版主回覆01/23/2012 18:05:12]心血黎架.

    回覆刪除
  22. 乜有d 咁o既security check咩? 緊係你同一電腦login得太多account, 所以佢咁易check到啦
    [版主回覆01/23/2012 18:05:03]恭喜發財! 我真係同一電腦同一時間login兩個accounts架.

    回覆刪除
  23. 王子殿下的城市很壯觀!我個臉書戶口長期不用,只是方便朋友聯絡我。我都不想為何其他人可以拿著電話,每五六分鐘便上臉書一次留訊息!
    [版主回覆01/23/2012 18:08:18]恭喜發財! 我呢個城市閉咗關lu.

    回覆刪除
  24. 使唔使咁玩呀?你可能太清閒啦!
    [版主回覆01/23/2012 18:08:46]哈哈, 無聊人囉.

    回覆刪除
  25. wow... u r so.... ging!
    [版主回覆01/25/2012 05:16:27]無聊得滯.

    回覆刪除
  26. 玩到咁大呀!!!!!!!好多名勝集中埋一齊, 鍾意同名勝拍到此一遊照片d人實好開心.
    [版主回覆01/25/2012 05:16:49]我無聊得滯嘛.

    回覆刪除
  27. 我以前都有玩餐廳0架 , 不過玩得太沉迷 , 攪到時時掛住去餐廳煮食物 , 周身唔得閒終於下定決心唔玩咋 .
    [版主回覆01/25/2012 05:17:21]一玩開會上癮.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.