2012年2月28日星期二

又三齣戲

過咗個星期睇咗三齣戲>
德國片Glück.


女角因戰亂失去家人,隻身偷渡去咗柏林,企街為生.喺街度結識咗個流浪無業青年.佢哋好快共渡愛河,一齊住.嘅搵咗份工,女嘅喺屋企繼續接客.有日個恩客喺間屋做做吓C.女角驚到走咗去.男角返到屋企見到條C,唔可以報警之下唯有肢解咗佢,埋佢喺個公園.最後因為運C時地上嘅血跡,被鄰居發現報警.佢哋兩個都被人拉咗.
咁佢哋可唔可以再一齊呢?
我覺得用肢解案做一個愛情故事都好另類.另外齣戲對話唔多,女角又係用啲唔多好嘅德文,都幾啱我睇.


第二齣都係德國片.
Das Haus der Krokodile (The House of crocodiles) 

改篇自70年代同名德國電視劇,係一個兒童偵探故事.




講主角一家人搬咗去親戚個古老大宅住,有日主角父母,家姐都唔喺屋企.咁佢就喺呢間屋探險,無意中搵咗本手繪日記.日記主人係一個小女孩,幾十年前神秘.男童主角見日記嘅圖畫同呢間嘢係一樣.其中一幅畫咗一個寶箱.佢相信呢個女仔嘅死同呢個寶箱有關.咁佢就開始搵,同一時間,有個不束之客偷偷入咗佢哋間屋,又係搵梗一樣嘢.究竟個寶箱隱藏咗乜嘢秘密呢.....
咪睇佢係兒童偵探故事,個故事都唔簡單.我覺得大人都啱睇.




第三齣係翻睇嗰齣法國片Intouchables. 


因為有免費飛,好想睇吓原聲法文版.睇法文版第一時間諗起去De
France
戲院.法文戲呢度一定會有.

有德文字幕輔助下,第二次睇明咗好多.而戲院裡面好多法文人都睇到哈哈大笑.

香港如果有機會上,值得大家去睇吓.





19 則留言:


  1. [版主回覆02/29/2012 02:11:38]

    回覆刪除
  2. 我對Intouchables有興趣D。
    [版主回覆02/29/2012 03:51:55]你o個邊會唔會上呢?

    回覆刪除
  3. 上左, 不過我等網上睇。 今日睇左the iron lady了。
    [版主回覆02/29/2012 04:21:19]The iron lady有少少吸引我.

    回覆刪除
  4. 第一套應該沒有好結局...
    [版主回覆02/29/2012 06:03:12]又唔係喎. 女o既冇殺人. 男o既都冇殺人,但係佢劏人都冇罪,唔係好明德國d法律.

    回覆刪除
  5. 又係奉旨睇戲﹐真好。 兒童尋寶戲應該几好。
    [版主回覆02/29/2012 07:06:41]o個齣都幾好睇.

    回覆刪除
  6. 我幾有興趣睇第一套喎
    [版主回覆02/29/2012 15:08:15]與別不同o既愛情故事.

    回覆刪除
  7. 第一套果女人真係累人...真係攞戲黎做
    第3套好似好耐了喎..不過未上畫 ,做就一定睇
    [版主回覆02/29/2012 15:05:49]第3套我呢邊就落畫lu.

    回覆刪除
  8. 第一套有啲變態咁.
    [版主回覆02/29/2012 15:08:55]呢個愛情故事都好另類

    回覆刪除
  9. 肢解
    [版主回覆02/29/2012 16:06:34]有切人o既鏡頭添架.

    回覆刪除
  10. 減肥中的WiNniE2012年2月29日 下午5:16

    第一套既劇情都真係幾另類WO!@@
    [版主回覆02/29/2012 17:44:52]未睇過o既愛情故事

    回覆刪除
  11. 法國電影 Intouchables? 令我想起我在印度的sitar老師曾經為一套法國電影做配樂,電影名為The Untouchable,不過那是文藝片而非笑片。德國電影,我好像只看過The Downfall,其他無甚興趣,印象中德國人時裝觸覺與眾不同,電影中的靚女,當全世界都在穿G-string和hipster的時候,她們穿著Bridget Jones型超大內褲!
    [版主回覆02/29/2012 18:08:39]我見Intouchables係譯The Untouchable個喎. 會唔會真係同一齣呢? 超大內褲> 我都冇留意tim.

    回覆刪除
  12. 我鍾意睇第二套,不過第三套都好似幾好笑.
    [Minnie Baby回覆03/05/2012 19:36:46]原來仲未落畫,仲有得睇.
    [Minnie Baby回覆03/01/2012 17:29:56]我冇留意呀,出街時去睇下先..
    [版主回覆02/29/2012 20:50:36]第三套你o個邊落咗畫未呢?

    回覆刪除
  13. 第三套好熟,好似香港放映過,或者睇過關於呢套戲嘅報導!
    [EE回覆02/29/2012 21:03:47]可能係
    [版主回覆02/29/2012 20:51:05]又會唔會係我介紹過呢?

    回覆刪除
  14. 第一和第三套應該好睇呀!
    [版主回覆02/29/2012 20:52:46]可惜HK未必有機會上.

    回覆刪除
  15. Das Haus der Krokodile (The House of crocodiles)
    香港都上緊呀
    [版主回覆02/29/2012 21:49:25]可能係同名. 德國片德國都未上,HK邊會有呢.

    回覆刪除
  16. 唔知間戲院裏面靚唔靚架呢
    [版主回覆03/01/2012 17:21:41]唔靚架

    回覆刪除
  17. 德個嗰邊啲戲院大嗎﹖還是好似香港咁一間分好幾個迷你戲院呢﹖
    [版主回覆03/01/2012 19:20:31]播原聲版d戲院通常都好細,真正o既迷你戲院. 可能原聲版冇乜market啦. 其他播德文o個d都係好似香港咁一間分開好幾個戲院,但係唔迷你架. 都幾大吓.

    回覆刪除
  18. 第三套睇過預告都知好笑.
    [版主回覆03/03/2012 03:59:58]有機會值得去睇吓

    回覆刪除
  19. 你睇果場Glück係咪優先場來架? 我呢邊連宣傳都未有呢(通常Doris Dörrie既戲瑞士都會有得上畫), 不過琴日响書局見到本小說.
    [版主回覆03/05/2012 06:08:35]係優好多先場...正確係傳媒試影.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.