2012年2月20日星期一

羅宋湯


有日睇電視,有三國傳統湯比試.其中一個係羅宋湯.突然好想飲.
想正宗,走去搵俄文食譜.見以下呢個有圖,煮法都似我睇電視嗰個,就跟佢.

http://www.say7.info/cook/recipe/259-Borsch.html



多得google,俄文食譜都可以睇得明.

1
кг говядины 1kg
牛肉,
500 г картофеля
薯仔,
300 г свежей капусты
椰菜,
400 г свеклы
紅菜頭,
200 г моркови
紅蘿蔔,200
г лука
洋蔥,3
ст.л. томатной пасты 3
湯匙茄膏,
1 ч.л. уксуса 6% 1
茶匙醋,
2-3 зубчика чеснока
粒蒜頭,
2-3 лавровых листа Bay leaves, соль
,
перец
胡椒粉,
растительное масло
,
зелень по вкусу
香草
- 牛肉放水煲佢個半鐘.撈起,切粒,放番喺湯度.
- 洋蔥切粒,椰菜,紅菜頭,蘿蔔切絲.

- 紅菜頭+茄膏+醋煮5-7分鐘.
- 另用鑊炒香洋蔥,再落蘿蔔炒.
- 薯仔切大粒放入湯.然後加椰菜煮5分鐘.
再落紅菜頭煮10分鐘.落埋洋蔥,蘿蔔,仲有bay
leaves
15-20分鐘.加啲蒜蓉.
- 食時加pat
sour cream
灑啲香草.

大家見個份量咁多,我當然冇跟啦.我按比例減咗.另一問題係佢冇水個份量.我煮出嚟味道淡咗. 唯有落多啲醋...
原先想正宗,最後係都係調咗個香港口味.
Anyway
我呢個羅宋湯好足料囉.


28 則留言:

  1. 羅宋湯,我都好耐無飲過囉﹗流口水中……
    [版主回覆02/21/2012 04:00:42]你都煲啦.

    回覆刪除
  2. 點會加 pat sour cream ?
    [版主回覆02/21/2012 04:01:49]唔知係咪咁先正宗. 我睇電視o個個同其他俄文食譜都有加.

    回覆刪除
  3. 吓 , 要落醋和茄膏會唔會好酸0架 ?
    [版主回覆02/21/2012 04:02:41]唔酸喎. 我調到好似香港羅宋湯咁o既味.

    回覆刪除
  4. 羅宋湯咁多料,好好飲,我都中E㷛
    [版主回覆02/21/2012 04:03:31]齋飲湯都飽.

    回覆刪除
  5. 正正正!我鍾意!
    [版主回覆02/21/2012 04:04:06]o係HK我都多數飲紅湯

    回覆刪除
  6. 香港餐廳賣嗰啲羅宋湯係無 pat sour cream 同灑啲香草喎!貢咪即係唔正宗囉?
    [版主回覆02/21/2012 04:04:34]我睇電視o個個同其他俄文食譜都有加.唔知係咪咁先正宗.

    回覆刪除
  7. 我都話要過嚟黐餐啦!
    [版主回覆02/21/2012 06:35:53]邊及師傅d咁正.

    回覆刪除
  8. 哈哈,我都係鐘意飲香港口味嘅羅宋湯呀!
    [版主回覆02/21/2012 06:36:35]我呢個味道都似港式.

    回覆刪除
  9. 面上的是什麼...
    [版主回覆02/21/2012 06:36:39]sour cream

    回覆刪除
  10. 正宗同香港味分別係邊樹??
    [版主回覆02/21/2012 08:22:44]我呢個都唔知有冇被我煮到變咗正宗. 我估香港d 唔用紅菜頭同加pat sour cream囉.

    回覆刪除
  11. 我細個屋企整既羅宋湯都好多料..好正....
    茄膏先要用油炒下出味先正....反而紅菜頭就可有可無..唔一定要落囉....
    [毛豆回覆02/21/2012 16:13:25]你咪下次試下有蕃茄既囉...你都知果D不毛之地啦...有得食都偷笑XXD..
    [版主回覆02/21/2012 16:11:59]我見d俄文食譜都冇蕃茄架. 會唔會係佢地d蕃茄貴呢?
    [毛豆回覆02/21/2012 16:08:33]正確黎講, 仲要加蕃茄既..!!
    先將牛肉略煎, 畢起備用 , 再炒茄膏,畢起;
    係湯煲內燒熱油 , 加入菜, 蕃茄 ,紅蘿蔔, 薯仔, 等配料略炒,加水,加茄膏拌勻,加牛肉, 煮滾, 轉細火,加蓋燉煮...食前試味即可.
    P.S.所有薯仔, 紅蘿蔔都係切塊, 而唔係切絲.
    [版主回覆02/21/2012 15:55:23]咁係靠茄膏d色?

    回覆刪除
  12. 乜羅未湯有紅菜頭架?
    [版主回覆02/21/2012 15:55:53]呢個我知正宗係用紅菜頭

    回覆刪除
  13. 好正呀!
    [版主回覆02/21/2012 15:56:10]好足料

    回覆刪除
  14. 好佩服你起完大宅仲有咁多有心情同精力整野食! by the way, your soup look yummy, special with the sour cream! just a quick question, D蘿蔔切絲是否指紅蘿蔔?
    [版主回覆02/21/2012 15:56:39]係呀. I mean紅蘿蔔

    回覆刪除
  15. delicious , very healthy too!
    [版主回覆02/21/2012 16:09:59]都幾多菜,我估都幾健康.

    回覆刪除
  16. 你用google translator看俄文食譜?我在俄羅斯認識的兩個俄羅斯大嬸也是用google translator來寫信給我,有時九唔搭八,好搞笑!
    [版主回覆02/21/2012 20:34:59]Google translator譯做英文已經叫最好.

    回覆刪除
  17. 我個年響匈牙利食左個牛肉湯,好好味!你識整嗎?
    [版主回覆02/21/2012 20:32:25]我又未煮過喎. 等我搵吓食譜先,好食o既話你知.

    回覆刪除
  18. 我呢度超市有一jar jar 正宗羅宋湯買架,唔使自己煮! ^_^
    [Minnie Baby回覆02/22/2012 02:37:40]我又無留意喎,等我下次買開睇下先.
    [版主回覆02/21/2012 20:31:27]咁係咪我有睇個食譜d材料架?

    回覆刪除
  19. 你係咪加左隻POACHED EGG呀??
    [版主回覆02/21/2012 21:27:01]哈哈哈,係sour cream黎架.

    回覆刪除
  20. 我曾經係俄羅斯當地飲過一個非常類似嘅菜湯 點餐時還滿以為自己點了俄羅斯羅宋湯 但點知上桌時個湯原來係要涷飲架 咁請問知唔知究竟是一湯2種飲法還是另有其湯?!
    [版主回覆02/22/2012 04:38:12]睇佢介紹涷飲版個煮法有d唔同.
    [悅悅融融回覆02/21/2012 21:58:18]O! 即有涷飲版和熱飲版囉! thanks!
    [版主回覆02/21/2012 21:37:46]Hot borscht

    Hot borscht, the kind most popular in the majority of cultures, is a hearty soup. It is almost always made with a broth made of beets. It usually contains heavy starchy vegetables including potatoes and beets, but may also contain carrots, spinach, and meat. It may be eaten as a meal in itself, but is usually eaten as an appetizer with thick, dark bread.
    Cold Borcht

    Its preparation starts with young beets being chopped and boiled, together with their leaves, when available. After cooling down, the soup is usually mixed with sour cream, soured milk, kefir or yoghurt (depending on regional preferences). Typically, raw chopped vegetables, such as radishes or cucumbers, are added and the soup is garnished and flavored with dill or parsley. Chopped, hard-boiled eggs are often added. The soup has a rich pink color which varies in intensity depending on the ratio of beets to dairy ingredients. www.wikipedia.org
    [版主回覆02/21/2012 21:30:47]咁又唔知喎. 上網search吓先.

    回覆刪除
  21. 加cream! High Kcal!
    [版主回覆02/22/2012 04:39:33]好味o既,食咗先算.

    回覆刪除
  22. 如果有菠蘿包送羅宋湯都好正喎!
    [版主回覆02/22/2012 18:49:40]明示??

    回覆刪除
  23. 嘩! 好足料呀~
    [版主回覆02/22/2012 18:50:21]真材實料

    回覆刪除
  24. 唔知要加 sour cream.
    [版主回覆02/23/2012 04:01:31]見幾個食譜都有加.

    回覆刪除
  25. 好似幾pro咁喎
    [版主回覆02/23/2012 04:01:48]仲好好味架.

    回覆刪除
  26. sour cream正
    [版主回覆02/24/2012 00:24:04]居然有人like??

    回覆刪除
  27. dee料好足wo~
    [版主回覆02/25/2012 04:33:45]食咗唔使食飯.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.