2013年5月20日星期一

尋找隱世巨聲



blog7e
喺佢個blog度介紹咗一齣紀錄片Searching
for sugar man(尋找隱世巨聲). 
故事主人翁真係好傳奇.好吸引我去睇.但係咁冷門都唔知我呢邊會唔會上.

咁啱上網search到屋企附近間戲院係播冷門戲架.仲有呢齣戲上添呀!!

古老戲院一間


故事簡介 *copied from yahoo.com.hk

六十年代末,「他」於底特律的酒吧演奏著動人旋律,唱出如詩似畫的歌詞。兩名金牌監製被他的音樂
深深吸引,認定他是另一個Bob
Dylan。可惜,唱片出街後嚴重滯銷,「他」自此無影無蹤,有傳言說,「他」在台上表演時吞槍自殺死了…但「他」的唱片卻輾轉流落到地球另一邊的南非,
並奇蹟地紅透當地,在往後的二十年,「他」的歌曲一直鼓動著南非人民,甚至激勵他們進行社會變革,改變了國家命運。「他」成為了南非人的集體回憶。直至最
近,兩名南非樂迷決定追尋這位神秘歌王的下落,他們由歌詞開始查找線索,卻在不知不覺間,走進了偶像最傳奇最引人入勝的故事。《尋找隱世巨聲》為本年度奧
斯卡最佳紀錄片,並橫掃全球超過二十多項電影大獎。



紀錄片選對題已成功一半,《尋找隱世巨聲》的題材可說十年難遇。南非歌迷追尋已故歌神Rodriguez,才發現歌神竟在生。歌神不知自己是神,在美國唱片無人問津,早已轉行做裝修,不知道自己風魔了南非二十多年。


是多少巧合的總和?他的錄音帶流落異鄉;他的歌曲反建制,正好回應南非鎖國、種族隔離的處境;或許再加上「人肉搜尋」尚未出現……但最重要是他的歌
曲中聽!本片說明了,成名更在乎運氣。片中把Rodriguez名曲一一播放,歌詞言之有物,一聽就令人愛上,為什麼他當年沒大紅大紫?


Rodriguez好像不介意。片中透過訪問,重現樂迷訪尋歷程,電影前半段Rodriguez很神秘;後半段他現身,依舊叫人看不透。導演聰明,
訪問外人談他的多,聽他自話自說的少,手法像《大國民》,加深人物傳奇性。Rodriguez也不愛自我吹噓,面對鏡頭寡言,謙卑平和。女兒說得好,窮人
不代表沒有大理想。別人看Rodriguez潦倒,但他很滿足,從他的眼神、笑容你可感覺到。


他的工友、女兒,看上去皆善良。三個女兒的訪問最動人,說父親以前唸哲學,愛帶她們逛藝術館,他生活儉樸勤奮。重踏台板是他多年心願,但非為名利,
而是做回自己。片中說很多人的生命因Rodriguez而改變,偏偏他維持原狀,錢財留給親人,他住回底特律老家,真像在修行。電影最後反問出自他裝修工
友之口,說Rodriguez把坎坷轉化為美善,你我做到麼?這心靈富足也,GDP再高也領略不到。
*mingpaoweekly 第2320期Movie 影評


我覺得幾好睇喎.唔知港落咗畫未呢? 有興趣嘅去睇睇啦.

20 則留言:

  1. 呢套先排係HBO定FOX好似播過..不過我冇睇...留意下仲有冇返做...
    [版主回覆05/21/2013 00:52:32]PALACE ifc , 百老匯電影中心仲上梗.

    回覆刪除
  2. 套戲唔錯!間戲院好懷舊!
    [版主回覆05/21/2013 00:53:44]入邊坐位又唔係太古老

    回覆刪除
  3. 好懷舊嘅戲院!
    [版主回覆05/21/2013 00:53:56]入邊坐位又唔係太古老

    回覆刪除
  4. 你睇的是德文版嗎
    [版主回覆05/21/2013 02:52:15]原聲,德文字幕版

    回覆刪除
  5. 好少見你比錢睇戲喎
    [版主回覆05/21/2013 14:49:52]因公睇o個d就唔到時間.

    回覆刪除
  6. 好介紹, 等我都找找...
    [版主回覆05/21/2013 14:50:28]當紀錄片咁睇都唔錯

    回覆刪除
  7. 人生有時會俾時間同空間玩嫁﹗假如他生長在80年代o既南非﹐會感受自己o既存活價值有多強大﹐天意弄人﹐王子出使番邦應該感同身受﹐特別打動你喇﹗
    [版主回覆05/21/2013 14:51:48]特別打動我....又唔係囉. 我鍾意睇o個d尋人節目.

    回覆刪除
  8. 多謝分享.
    [版主回覆05/21/2013 14:51:52]

    回覆刪除
  9. 天時, 地利, 人和........三樣都要夾得0岩, 人先會成功~~
    [版主回覆05/21/2013 14:52:05]呢個真係架.

    回覆刪除
  10. 故事好似幾令人稀虛
    [版主回覆05/21/2013 14:52:23]好傳奇

    回覆刪除
  11. 呢位巨星死左未?會唔會出番黎?
    [7e回覆05/23/2013 15:43:23]仲有表演..FB 有佢...上埋DAVID LETTERMAN 個SHOW添..真係好現實
    [版主回覆05/21/2013 20:58:51]佢上過電視訪問,但我估冇唱,因為佢都係亞伯了.

    回覆刪除
  12. 是真人真事嗎?我現在與電影脫左節.
    [版主回覆05/21/2013 20:59:06]真人真事黎架.

    回覆刪除

  13. [janejane回覆05/24/2013 01:33:56]我又唔似你咁有免費戲睇!
    [janejane回覆05/24/2013 01:32:58]唔啱就唔去睇啦!
    [版主回覆05/22/2013 21:56:38]啱唔啱你睇??

    回覆刪除
  14. 豆丁@加拿大Hamilton2013年5月22日 上午11:01

    真人真事嗎?果個名星拍番?
    [版主回覆05/22/2013 21:58:01]真架. 呢齣o野好似紀錄片咁, 只係搵番個歌手訪問.
    [豆丁@加拿大Hamilton回覆05/22/2013 11:02:50]謝謝介紹呀~我又去圖書館借lu~~~~~~~^^

    回覆刪除
  15. Oh!tria
    香港有好多回響
    佢無自殺死到,轉咗行做裝修工人,
    片中訪問咗佢,同女兒,一句「窮人都有大理想!」
    美國藉藉無名,喺南非喺天皇歌星
    主人翁公開話唔想咁高調!
    佢亦認為唔值得大肆佈導
    http://www2.mingpaoweekly.com/contents/?id=27584
    Diy
    [版主回覆05/22/2013 22:03:58]多謝補充

    回覆刪除
  16. 好傳奇喎, 冇留意呢邊有冇上.
    [版主回覆05/23/2013 22:21:50]有機會睇睇啦.

    回覆刪除
  17. 依家好少留意有咩戲上演, 除非勁宣傳先知囉.
    [版主回覆05/23/2013 22:22:14]咁冷門我估唔會有宣傳

    回覆刪除
  18. 真係好睇架~ 好開心可以越洋都可以同人SHARE到..

    百老匯電影中心...IFC...仲有得做...但D時間好有性格...想睇嘅要自己CHECK了
    [janejane回覆05/24/2013 01:35:20]我又多謝7e介紹!
    [版主回覆05/23/2013 22:22:39]多謝介紹.

    回覆刪除
  19. 我都打算去睇, 不過未有時間...
    [漂泊中的魚回覆06/04/2013 23:16:02]今日睇左, 真係好睇, 謝謝介紹 ~~~
    [版主回覆05/28/2013 02:06:19]值得睇

    回覆刪除
  20. Pandos - 喺Krakow2013年5月28日 下午7:36

    super want to watch this a.... huh!!!
    [版主回覆05/28/2013 21:22:23]以下website可知邊度有得上 *多數o係Berlin
    http://www.filmstarts.de/kritiken/200631/kinoprogramm/in-und-um-126085/
    [版主回覆05/28/2013 21:17:33]搵吓你o個邊有冇啦.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.