2015年7月17日星期五

主題之旅Cologne 下

繼續。。。






下面呢隊係有舞步。
黃色呢隊扮跑步。




呢隊跳舞中..
拋大旗

廣告時間.

陸上gondola
頂帽好有科隆特色。


流動廣告男。
可能天氣熱好多隊都會用水槍向旁觀者噴水.濕身無可避免。


呢隊好有教育意義。派書叫人唔好飲酒。




呢隊唯一唱live.






倒立行。唔知佢哋可以支持幾耐。
呢隊有互動。玩控球。



有九十幾隊,多過柏林. 睇咗三個幾鍾。計埋霸位,罰咗自己企四個鍾。快快搵間cafe歇歇。
呢日攞咗...

26 則留言:

  1. 睇呢D企幾粒鐘你都肯, 真係0岩你口味XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 企都可以. 但係唔好要我行幾粒鐘.

      刪除
  2. 流动廣告男拖篋賣乜?
    企4粒鐘@@我一定唔掂!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 行走Cologne同Hamburg之間嘅私營火車公司。

      刪除
  3. 向旁觀者噴水,影相要小心d喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度會兜口兜面噴你.佢哋嚟到我收相機.

      刪除
  4. 睇咗烈焰紅唇藍乳毛男扮女裝今晚會發惡夢。

    回覆刪除
  5. 大熱天時咁可以企街睇咁耐,服咗你

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我搵咗個陰影位企冇咁熱咋.

      刪除
  6. 派書叫人唔好飲酒,但就鼓勵人吸大麻?(條友下面寫住cannabis)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知德國啦,我度就有人爭取合法。

      刪除
  7. 有些服飾千奇百怪好攪笑 , 企四個鐘你都好好腳骨力啊 !

    回覆刪除
  8. 值得企4粒鐘,應該好精彩啦!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.