2015年8月24日星期一

洋蔥圈 x 2

我真係坐言起行㗎。用番六年前整過一次嘅洋蔥圈食譜整。
只整過一次係因為佢炸起咗好快,我唔多like。今次整我番炸多次, 脆咗啲。 

食開有條癮,又搵吓有乜食譜啦. 見呢個係咖喱味,試試先.
麵粉,鹽,胡椒粉,咖喱粉撈勻。落蛋,有汽凍水.
呢個一樣係好快,但好食過上一個.
見仲有少少炸漿剩,快快手搣隻甜椒炸埋佢.

42 則留言:

  1. 第一張係6年前架?好似炸魷魚鬚多D喎
    今次真係有進步啦

    回覆刪除
  2. 洋蔥圈咁普通,炸洋蔥花先型嘛

    回覆刪除
  3. 鮮榨洋蔥汁競飲高難度喎!

    回覆刪除
  4. 油炸鬼>>>炸秦檜
    洋蔥圈>>>炸CY?

    回覆刪除
    回覆
    1. C係chung(蔥),Y係young(洋),
      咁你明嘛?

      刪除
  5. 係未有朋友來, 用黎招呼朋友呀?

    回覆刪除
  6. 沾啲麵包糠先炸會唔會脆啲,無咁快腍呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有食譜係沾啲麵包糠㗎,但係要洗多幾隻碟咁煩,冇跟。

      刪除
  7. 要飲多幾杯菊花茶夏枯草廿四味先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏枯草廿四味C都唔飲。 菊花茶我都好耐冇煲,擔心強國出啲菊花唔知落咗乜添加。

      刪除
  8. 以前去酒吧吃過用成個的洋蔥用辣味粉炸成的菊花樣的炸物。
    也吃過炸洋蔥圈,也是不很脆。
    其實炸洋蔥圈的脆漿不難做,我只用自發粉,有氣又凍的soda water,最後亦最重要係落適量嘅豬油,這炸出來就一定會脆!

    回覆刪除
  9. = =||| 似魷魚鬚多啲。。。

    回覆刪除
  10. 早前在德國旅行時,吃過一個炸蘋果甜品,是用炸漿包著蘋果片來炸,配vanilla ice cream with a little bit of cinnamon。好食到不得了。你知道這甜品德文叫什麼嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指呢個??
      Frittierte Apfelringe mit Vanillesauce
      http://www.kochrezepte.at/frittierte-apfelringe-mit-vanillesauce-rezept-2948

      刪除
    2. 謝謝你。有啲似。但脆皮比較像你的炸洋葱圈那種。像這個多一點http://allrecipes.co.uk/recipe/17338/german-apple-fritters.aspx

      刪除
    3. 看到你炸洋葱圈,我想做炸蘋果。

      刪除
  11. 睇左攪到我也想食添!︿︿

    回覆刪除
  12. 但點解段片洋蔥圈咁金黃嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話落咖喱粉會金黃喎.可能我落得少,唔多覺囉.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.