2020年3月5日星期四

Spaghetti frittata

某日睇奧地利一個介紹意大利飲食嘅旅遊節目。其中介紹spaghetti frittata .似乎好簡單,咁搵食譜啦。 
https://www.youtube.com/watch?v=DUAmzAmz5oA
四人份量隔夜意粉,100g 煙scamorza芝士(我只係用gouda),50g 煙肉粒, 5隻蛋,50g parmesan芝士碎,兩湯匙番茜碎,鹽,胡椒。
除咗意粉,將所有嘢撈好. 然後撈埋啲意粉。放煎pan,冚蓋煮至凝固。

因為我怕燶,嗰底嘢又厚,所以個心仲好濕。

食係好食嘅。推薦。我已經煮過第二次嚟宴客喇。

24 則留言:

  1. 咸濕啱王子囉!
    可分兩次煎薄啲。

    回覆刪除
  2. 我見過類似食譜, 不過用通粉

    回覆刪除
  3. 當生日蛋糕都可以......

    回覆刪除
  4. 寫4人份隔夜意粉都照跟,用下腦啦

    回覆刪除
  5. 依家敢唔敢去賓賓friend度聚餐打邊爐?!

    回覆刪除
  6. 即係話要個心唔濕就只有外面燶了

    回覆刪除
  7. 隔夜意粉,仲要四人份,我一定唔會煮。

    回覆刪除
  8. 嘩.....厨神王子宴客:P
    賓客有冇讚賞呢XD

    回覆刪除
  9. 唔,呢個不錯,意粉野我like. ^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.