2020年8月9日星期日

Blatná & Plzeň

7月26 往投宿地進發。經過Blatná見有一個城堡。
落車八一八.


巡一巡就繼續上路。
中午嚟到五年冇嚟過嘅Plzeň (Pilsen)。
因為落雨,快快四圍影吓相.
共享kickbike,第一次見.







嚟呢度因為順路,又可以食個lunch再上路。
食咗個兔仔腿. 好味.
個侍應哥仔服務又好喎 (對個個客都係). 佢唔多識德文都用德文同你溝通(應該係拋晒佢識嘅德文)。
食飽飽後繼續上路。

17 則留言:

  1. 作為服務員,服務態度良好,很重要!

    回覆刪除
  2. 少見有護城河?

    佢想學好啲外語,咪要多講多聽。咁都算好服務???唔好齋睇樣啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 護城河都算少有。好多依家都冇水,變咗公園。

      刪除
  3. 咦...我真係接受唔到食兔仔

    回覆刪除
  4. N年前食過罐頭兔肉,覺得唔好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係似冇雞味嘅雞肉咁,好易接受。

      刪除
  5. 食兔肉係歐洲好耐歷史,太過粗生

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊兔,鹿,馬肉都好普遍。

      刪除
  6. 共享kickbike?即撐撐吓咁用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兔肉係法國旅行時都不時食

      刪除
    2. 係呀。撐撐吓咁用.
      兔肉如果餐牌有我多數會點,因為自己唔會煮。

      刪除
  7. 兔肉..味道似咩?雞?牛?豬?雖然我知歐洲人會吃野味,但兔仔..好似..
    不過,城堡幾靚.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.