2021年2月13日星期六

Ovaltine Crumble Muffins

見一個美祿瑪芬食譜。美祿我呢邊要去亞洲超市先有。改用阿華田就方便好多。

http://www.bakeforhappykids.com/2020/08/Milo-crumble-muffins.html

Crumble>  35g 阿華田, 30g 牛油,37g 自發粉,25g 黃糖,15g 杏仁粉. 用指尖搓好,雪三十分鐘。備用。

麵糰>35g 阿華田,兩湯匙熱水,120g 奶,45g 牛油,50g 黃糖,一隻蛋,110g 自發粉,10g 可可粉,少少鹽。

我冇自發粉。咁就麵粉同發粉自己溝啦。個樣睇落唔錯㗎。點知個蛋糕發唔起(好似我咁)。失敗。

註>寫blog先知阿華田德文同英文嘅串法係唔同㗎。(英文Ovaltine, 德文Ovomaltine). 唔怪之我次次講阿華田個名係冇人明嘅啦。

18 則留言:

  1. 新正頭唔好亂噏,發小小都算有得發。

    我日日飲好立克,因為有豐富礦物質同維他命,呢個有冇好立克味食譜呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好立克我覺得好飽肚。
      啱啱search過,有有關嘅食譜喎。搵日試吓。

      刪除
  2. 唔覺佢唔發,都幾靚仔。

    回覆刪除
  3. 麵粉+發粉正路點會發唔起,做咁多次啦,天才

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能發粉唔夠啦,又可能麵粉攪拌過度。

      刪除
  4. 好耐無飲過阿華田, 美祿

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿華田應該唔難買喎。本身你唔鍾意飲?

      刪除
    2. 一般啦, 唔會突然抽起條筋想飲

      刪除
    3. 阿華田,好立克我常備。

      刪除
  5. 阿華田,細細個飲過!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.