2021年12月6日星期一

突圍而出(巡)- Baden-Baden下

Baden-Baden出名係佢嘅溫泉。11月29 呢日一早打算喺酒店附近間cafe食早餐(我住嘅係無人旅館),點知星期一休息喎。咁就直接去Carcalla溫泉先食啦。

居然溫泉嘅cafe未夠鐘開,唯有空住個肚焗桑拿。

因為只係買咗兩個鐘嘅飛,時間關係,冇浸過溫泉水就夠鐘走人喇。

溫泉隔籬係一間學校。
再隔籬係另一個溫泉Friedrichsbad。呢個古色古香一啲,可惜疫情關係冇開。
喺舊城閒逛搵飯食。見呢間餐廳佈滿聖誕裝飾。



最後被吸引咗入去幫襯。






聖誕期間間嘢要收每位2,50歐附加費。
呢個城市可能好多法國遊客,到處都見到法文。
食咗呢個小牛肉絲配瑞士薯餅,30毆。
可能間餐廳裝飾太經,對面兩間都整咗少少。
左面係town hall。



劇院。
聖誕市集前嘅防恐襲嘅石墩,用小屋罩住,好配合個環境。
市集都係冇入。只係喺外邊影。








景點Trinkhalle因為喺市集範圍內,我冇做檢測,冇得參觀。
落雪中。

Kurhaus

以下兩間都係藝術館。
Staatliche Kunsthalle.

Museum Frieder Burda。呢間原先到埗嗰日就去睇。但係因為聖誕市集封路,GPS又C都要行封咗嘅路,冇佢辦法,唯有放棄。而星期一藝術館又休息,冇緣。
Augustaplatz嘅戶外溜冰場。





入黑又影吓。



14 則留言:

  1. 焗2個鐘桑拿咁耐,我唔夠5分鐘就焗死要退出。
    附加費愈近耶誕會愈高?我哋飛髮有双計,年宵當晚會三計。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次見餐廳收聖誕附加費。

      刪除
  2. 回覆
    1. 啲相主要係喺星期一影,所以冇乜人。

      刪除
  3. 你係咪 以前有介紹過呢間溫泉酒店?我有D印象

    回覆刪除
    回覆
    1. 樣度度都差唔多。
      呢度我第一次嚟。

      刪除
  4. 外國的氣溫較冷,冇乜人都唔出奇~~~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.