2022年1月12日星期三

十五世紀藝術品

10月20 又去美景宮 Belvedere Palace。呢期展覽係德國畫家Dürer (杜勒*) 嗰個年代嘅著名畫作(十五世紀)。





當時啲藝術品我覺得通常都同宗教有關.




特別打咗燈呢個話係Dürer嘅作品.  展覽好似仲有一兩幅佢嘅畫作,但我冇逐幅睇, miss咗.



木雕。
只有呢幅好體貼地可以畀視障人士摸。


呢一幅已經好殘,甩咗好多.




*註> 阿爾布雷希特·杜勒(德語:Albrecht Dürer,1471年5月21日-1528年4月6日)[1]德國中世纪末期、文藝復興時期著名的油画家、版画家、雕塑家及艺术理论家。(wikipedia)

 

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個時期嘅人物,風景畫我有興趣。但係宗教畫就麻麻。

      刪除
  2. 越殘舊的藝術品越值錢啊!

    回覆刪除
  3. 香港班象牙雕刻師都冇晒,雕刻呢行難撈。

    回覆刪除
  4. 這些藝術品很高級,是原作還是仿製品呢?!!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 仲有!你得罪上司單嘢有下文未呀?

      刪除
    2. 好多修復咗嘅畫都好新淨,失去歷史痕跡。
      因為WFH我仲未見過個掃把。

      刪除
    3. 將來返返工,有新進展,遲啲記住包膠呀!

      刪除
    4. 其實都冇嘢跟進。我攞到我應得嘅。而掃把個掃把態度依舊。

      刪除
  6. 這麼多的杜勒作品我沒看過。你抓住很好機會!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係展出太多杜勒作品㗎咋。主要係同時期其他畫家。

      刪除
  7. 又真係唔錯喎,但好似無人睇既?有入場人數限制?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日係業界優先場,所以冇乜人。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.