2022年5月9日星期一

尋寶

屋企附近有間明愛開嘅二手店(似跳蚤市場格局)。疫情前冇乜機會去,疫情間又好多時冇開。

難得經過附近,行去八一八有冇嘢睇啦。

店內嘅舊物品都係人捐出嘅。呢日突然被啲CD吸引咗我。

搵到啲 "童年" 回憶。

收據列明唔包用得,冇得退貨。

而政府原來好有良心, 係冇收銷售稅。

另外,某日見某藥妝店嘅CD部(對,藥妝店似百貨公司)嘅CD只係5歐隻。
雜錦碟一套五隻都係5歐。抵到爛。

買咗。。。但係屋企只有鬧鐘收音機可以播CD。
咁繼買唱機之後,依家進化到去discman喇。呢部新機好厚身,仲要係入電芯, 30歐。
款式out過我對上一次買嗰部(應該係廿幾年前)嘅超薄機。而嗰部機因為要時時叉電,又因追潮流買咗MP3機而入咗冷宮。冇帶過嚟。
 
咁大投資買咗部機。於是又去藥妝店睇吓有冇平CD。
又去多次二手店尋寶。
尋回以前擁有過嘅CD。

28 則留言:

  1. 這些CD,我也有一、兩張。

    回覆刪除
  2. 我在來英將幾百張CD賣曬俾二手店,有些一蚊都唔值,我但求有人收留,但影片的vcd就真係冇人要,因為現在的器材已經無法播放。

    回覆刪除
    回覆
    1. 與其送到堆填區,喺二手店佢哋可能會有人收留,係好事。

      刪除
  3. 我都有些CD,但封晒塵囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都好耐冇聽CD,但係突然抽起條筋買舊CD嚟聽。

      刪除
  4. 自己還有一堆CD,同樣無機可播放,
    之氣還會轉換成MP3,在手機上聼,
    現在都少了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲仲好old school,可以買到CD機。

      刪除
  5. 架CD機都幾貴~~ 點解唔用電腦聽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲咁老土款呢個價錢係貴。
      我得laptop。而依家啲 laptop係冇CD drive㗎。

      刪除
  6. 呢類二手店 (入舖) 真係見少賣少,吉隆坡我知道嘅幾間因為 “城市發展計劃” 被逼執包袱。而家偶爾有機會係某d周末市集見到。

    回覆刪除
  7. 我都有甚多CD,連盒帶都有,黑膠碟就响回流前放棄咗 :P

    回覆刪除
  8. 記得冇幾耐前,香港的屈人寺藥妝店都會買過CD同VCD...

    回覆刪除
  9. 好多以前我也鐘意聽文化俱樂部呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,原來我哋係同一年代嘅人。

      刪除
  10. 王子,原來你也鍾意right here waiting,我都有呀。哈哈 

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.