2022年9月14日星期三

突發新聞 - 結局篇

話說我個背囊,星期六唔見咗(應該係畀人偷咗)。我即時填咗火車公司嘅報失表格。寫晒唔見嘅嘢有乜特徵。

星期一收到電郵,話佢哋lost & found 發現一個同我形容嘅背囊。依家送咗去維也納中央火車站,四日內要領回。

人在旅途,當然要 friend 相助啦。

佢攞嘅時候video call 我,確定係我個背囊先拎走。入面嘅護照,相機,公司鎖匙,帽。。。都喺度。只係唔見咗件外套咋。(唔多重要嘅林沈嘢返到維也納先點算)

個friend 問個袋點搵到嘅呢  職員話係有人交畀車站職員。可能係攞錯啦。(呢個我就唔係好信。因為我頂帽係掛係出面,冇可能睇錯。。。。)

Anyway,失而復得。可喜可賀。

24 則留言:

  1. 等轉機或機上我個輕便背囊都係貼身,遺失咗就好麻煩。
    你個friend 咁好! 諗住點報答佢?

    回覆刪除
  2. 護照,相機,公司鎖匙,帽。。。都無唔見!?
    咁。。。你唔見佐乜野??錢包??
    都好好彩了!

    回覆刪除
  3. d 重要嘅嘢無俾人攞走,真係不幸中嘅大幸

    回覆刪除
  4. 最少佢無就咁扔入垃圾桶

    回覆刪除
  5. 搵得番都已經好好, 恭喜王子!

    回覆刪除
  6. 失而復得,值得賀一賀佢。

    回覆刪除
  7. 果個人好凍咩,淨係攞件褸咁客氣
    搵返點都好呀

    回覆刪除
  8. 好囉失而復得,無謂諗咁複雜啦.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.