2022年10月10日星期一

長征19號 - Disneyland Park (1/4)

9月19,嚟巴黎嘅重點項目。。。去迪士尼。

專登揀九月,放完暑假,又係平日。。。一樣係咁多人。

今年正好係三十週年。




漫無目的。跟住個app 行。。。坐咗過山車之後先知係Big Thunder Mountain。








排零分鐘。。。原來係睇阿拉丁模型。




睇完,即刻衝去Star Wars Hyperspace Mountain。
再排Star Tours。
點知低B仔唔記得攞副3D眼鏡。
出到嚟即刻排Starport。
排咗成個鐘先知係同黑武士影相。佢逐個去迎賓。唔怪知等咁耐。
排咗咁耐,乖乖畀咗廿歐買佢幅相。


香港玩過嘅就唔排啦。
三十週年嘅米奇,米妮。


繼續排。。。Phantom Manor我估同香港嘅Mystic Manor差唔多。


我太耐冇去迪士尼,原來依家Fastpass(定係巴黎?)要錢買。99 歐。
其實我排嘅嘢最多等一個鐘。冇乜需要fastpass。
 

21 則留言:

  1. 迪士尼我只去過洛杉磯果檔。

    回覆刪除
  2. 嘩!迪迪尼都分4篇講😅
    我只係去過一次迪迪尼,係2001年東京嘅迪迪尼海洋

    回覆刪除
  3. D野基本上間間都差唔多

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實我都唔知係Halloween 吖定係嗰齣卡通。

      刪除
  5. Fastpass, 香港都要比錢買架!
    睇落同香港迪士尼好似樣, 但好多都靚好多呀!

    回覆刪除
  6. 竟然咁多墨西哥元素
    除咗佛羅里達,巴黎迪迪尼同東京迪迪尼sea係多嘢玩,尤其迪迪尼sea,啱大人玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 墨西哥元素唔知關唔關Halloween事。

      刪除
  7. 裏面的主題多數同電影有關!

    回覆刪除
  8. 王子, 有無去過美國東西岸狄狄尼 ?都好好玩呀...雖然已經係好耐之前去過,但印象都好深,好玩呀!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.