2023年5月27日星期六

奈良美智

 5 月 9 特登安排WFH 等我可以出席奈良美智個展嘅記招。

個blog 又將我啲相次序倒轉。冇所謂啦。









工作室。
並非佢依家嗰間,只係類似佢細個時嘅屋企。
 
作品係根據年份排列。

翻譯未到場前記者嘅提問要用德文。 原來佢喺德國留學㗎。






















寫德文。


























22 則留言:

  1. 估唔到係維也納都咁出名
    (姨媽上個月尾走咗啦~)

    回覆刪除
  2. 我以前以為佢係位女士。

    回覆刪除
  3. 點睇都係漫畫師多過藝術家咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 藝術真係好難界定。

      刪除
    2. 漫畫家同藝術家個名唔同,其實可以同一樣...因為什麼作品都可以稱為藝術~~

      刪除
  4. 好有鼓勵作用, 希望我有日都可以畫成咁 (阿毛)

    回覆刪除
  5. 畫中個女仔可能係佢內心身份

    回覆刪除
  6. 講起黎就失禮,我都係因為Arashi 才識奈良美智, 講真佢個公仔我就不識講話靚,不識欣賞.

    回覆刪除
  7. 有一年Arashi隊長大野智和他合作畫出T-shirt ,用在佢地主持的24小時籌款節目既周邊產品

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.