2023年8月4日星期五

樹葬

 7月26 放大假去咗喺鄉下地方嘅友人屋企hea。 佢帶我哋行樹林。

仲話畀我哋知佢個龕位係邊。
冇錯,呢個範圍係樹葬用嘅。
唔同顏色代表空置,訂咗,已有先人入住。
當然係放骨灰㗎啦。骨灰龕要係可自然分解嘅。
已入住嘅會掛咗個牌(墓碑)。
霸位要先落訂。西遊後再畀尾數。

18 則留言:

  1. 隔多兩、三代都唔會去拜你啦!無謂晒十幾、廿萬買個龕位,骨灰撒土/海最好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇yt話日本有空葬。

      刪除
    2. 吸入骨灰新鮮空氣…鬼上身…同排放核污染廢水一樣咁差。

      刪除
  2. 我怕蛇蟲鼠蟻,呢樣唔係好啱我。

    回覆刪除
  3. 會唔會唔記得葬左係邊呢 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 我都會選擇用呢啲方法,傳統一定唔會了。拜山時見到傳統嘅變咗荒廢墳,相信後人都唔會嚟拜。正如我阿爺阿嫲,我外甥希希都未見過,相信拜埋我地呢代都唔會再有人拜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,過咗幾代就唔會有人去拜。更何況無兒無女嗰啲。

      刪除
    2. 講唔埋,突然咇一個出嚟。哈哈哈。

      刪除
  5. 我一早同家人講左要去海,可以周圍去,啱我. XD

    回覆刪除
  6. 雖然我唔識游水但我寧願海葬..哈哈!

    回覆刪除
  7. 西遊咗點俾尾數?搵鬼攞咩

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.