2023年9月11日星期一

Open House (上)

9月 9 又係一年一度嘅 Open House。時間關係只係揀咗幾間睇。

第一間係開張冇幾耐嘅酒店Almanac Vienna。

棟建築物凋空咗十年。



最主要睇古老嘅大廳。
幢樓以前係一個富貴家庭嘅嘅住宅。




下一站Vienna Business School。
1862 年建成。
用途一直冇變。以前都係商業學校。
學校二戰時被炸毀。依家可以睇嘅嘢唔多。


導賞員係學生做番。因為冇乜建築嘅嘢睇,佢哋就分享吓學校嘅生活。







計算機,打字機。
亦有體育堂嘅。

香港中學校園應該唔會見到嘅標誌。

香港啲學行依家有冇校醫嘅呢?
令我諗起以前學校嘅lab。
第三站維也納大學。




等guided tour開始,就望吓出面嘅風景。

嚟呢度係參觀圖書館。
古色古香。
放書嘅地方有成幾層樓高。
工作人員每日收到千幾本新書要處理。
除咗書,仲有論文,報紙。
189X年嘅天氣圖。
個團特別參觀個屋頂。

17XX年嘅報紙。註>呢份報紙今年轉咗只出電子版。
少少嘅古董。
圖書館第一本藏書。
圖書館保留咗三代嘅書架。以下係60年代。

木書架係原裝初代。
同事保留咗當時天花嘅裝飾。


大學建築物因為要符合現代嘅防火要求,加建咗呢啲金屬框架嘅逃生通道。

14 則留言:

  1. 以前富貴家庭嘅嘅住宅,先稱得上係豪宅。

    回覆刪除
  2. 有冇保持古中式超大豪宅?我只見識過紫禁城。同呢間有得揮。
    見館舊書有D都已殘舊,揭下都爛,仲可公開隨便睇?係設局整爛要賠錢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁舊嗰啲我估唔係做研究報告都唔會攞嚟睇啦。

      刪除
  3. 十分氣派呢!加上設施咁齊全,我唸除咗旅行,想當年住在入面嘅人都無必要離開間屋。

    回覆刪除
  4. 大學咪有校醫囉,Kong u果d

    回覆刪除
  5. 可以參觀大學圖書館唔錯喎.

    回覆刪除
  6. 香港睇E生咁方便,我估體育老師做埋急救
    我去過呢D古舊圖書館,書都係塵,掂咗仲驚皮膚敏感

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.