2023年12月15日星期五

阿姆斯特丹 - 雜記

 雜記

發現呢度嘅大部份都係男女同廁的。


經過一間藝廊。

呢個系列我like喎。








喺唐人街入港貨。

經過見有燒臘。
呢個叫夜飯。有叉燒,燒鴨,燒肉。好似係17 歐。壺茶消費9 歐以上係免費。
荷蘭呢啲櫃仔快餐當然要食啦。

唔知點解呢度有好幾間鴨店。


積木店一定要入。因為唔同城市都會有唔同嘅佈置。





某商場。


窩夫店。


最後一日因為有行李,所以想放火車站嘅lockers。點知原來要有車飛先可以用。於是即時買飛啦。






梵高博物館早三個月買飛都買唔到,售罄。唯有喺museum shop買博物館嘅紀念品啦。


我嘅收穫。仲買咗個膠水樽。





20 則留言:

  1. 吓 ! 男女共厠有點尷尬喎 , 鴨鴨造型好多元化.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇尿兜㗎,個個都係用廁格。唔會尷尬。

      刪除
  2. 你果度無得入華人貨品咩?要係荷蘭帶返去?
    燒味飯如何?我地Halifax剛開咗間華人超市都有得食,係港女話要去咋,試過係垃圾級別⋯⋯🤬

    回覆刪除
    回覆
    1. 中國貨有,但係香港嘢就極少。可能冇乜香港人啦呢度。
      燒味唔難整呀。試吓自家製啦。

      刪除
    2. 竟然!我呢度呢啲阜仔普通超市都好多香港嘢賣🤣

      刪除
    3. 應該點都多香港人過我呢度。

      刪除
  3. 17歐燒味飯,好貴呀,雖然香港也唔平, 太X也唔係平.
    王子, X兔(唔好意思,因佢個咀係x,所以我一向也叫佢做x兔) 如來你like ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊冇得食。想食就磅水啦。
      唔係話好鍾意,但係見平嘅周邊產品都會買嘅。

      刪除
  4. 嘩~ 個燒味飯都幾貴 (阿毛)

    回覆刪除
  5. 膠水樽...唔知點解我睇左 膠水。樽, 我仲諗左一下, 樽膠水有咩特別王子要買...再睇多次先知GET到係"膠水樽", 哈哈!!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.