2024年2月15日星期四

Year of Loong

過年嘅週末冇節目。當友人(西人)知咁啱係新年,就邀請我過去佢鄉下同家人過農曆年啦。(其實係搵藉口聚一聚)

年三十早啲放工就出發。食飯吹水就一晚。

年初一我安排咗派利是環節。依家有PDD乜都陶到。買利是封冇難度。

利是要封雙數。於是喺古力金幣中尋找兩歐版。我呢個宣揚中國文化嘅大使當然有講解一下派利是呢個傳統啦。

下晝新春行大運。
行吓停吓行咗兩個鐘。


友人特別買咗風箏。唔通佢識得新年要步步高陞??
當然呢隻唔係 loong 啦,係 dragon。
開頭冇風升唔起。到臨走喺另一個山頭先飛咗一陣。



夜晚我親自下廚。大家都好期待。

我煮咗鹹魚雞粒豆腐煲。估唔到佢哋話好好味,佢阿媽仲問我點煮添。

23 則留言:

  1. 新春快樂!這樣過新年也不錯!

    回覆刪除
  2. 人哋期待中國傳統新年菜,初一食齋,或開年食意頭菜:髮菜蠔豉 蝦蝦大笑 … 你喺度呃鬼!
    老人家懂人情世故,客氣問吓扮好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇材料煮唔到啦。仲有呢邊啲人唔係個個都食蝦㗎,因為佢哋唔慣食海鮮。
      真係好味㗎,個個都添飯。

      刪除
  3. 無啦啦又 Loong, 廣東話讀, 真係唔係幾好 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗讀音,我又唔多反對改名。因為真係dragon嘅印象好負面。

      刪除
    2. 你跟得好貼...就係啲人唔想太負面,所以今年無啦啦整個Loong......

      刪除
    3. 我覺得用Chinese Dragon咪得囉。

      刪除

  4. loong......王子都好追上潮流噃:P
    哈哈......新年流流食鹹魚, 真係百無禁忌!

    回覆刪除
  5. 淘既利是封多唔多選擇呀?
    新年食咸魚你果然係外國人呀,起碼煮個炆冬菇蠔豉啦。🤣

    回覆刪除
  6. 祝:龍年萬事勝意!龍馬精神!

    回覆刪除
  7. 王子真係跟得好貼呀, 哈哈!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.