2008年10月15日星期三

星加坡


星加坡俾我一個好好嘅印象,四周都好綠化.機場都一樣. 人地成日話香港機場全世界最好. 我就話星加坡好啲. 例如喺香港機場可以免費無線上網,但係有幾多人去旅行帶埋notebook? 電腦只係得幾部. 星加坡就唔同,嗰度有足夠電腦俾你.
有一日我去咗參觀喺St James Power StationTiger Live. 入到去首先有個男仔介紹Tiger Beer嘅歷史,但係佢嘅英文星加坡口音好重,完全聽唔明佢講乜. 之後我都檢討吓自己嘅英文係唔係咁. 入場費包一杯啤酒同一隻酒杯.
去牛車水係指定動作,喺嗰度搵到一檔由奧地利人開嘅香腸檔. 當然要幫襯吓.
唔知係咪我成日留連遊客區,我覺得星加坡啲物價同歐洲一樣. 都唔平




沒有留言:

發佈留言

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.