2012年4月23日星期一

好耐冇見德累斯顿


星期三一行四人出發去德國嘅德累斯顿Dresden.由維也納揸車去最直接係穿過捷克.大家喺捷克自駕時用highway(奧地利都係),要記得買Vignette.話說我哋喺捷克highway一間麥記搵廁所.見有一架車喺我哋前面又好似搵位泊咁.突然彈出個警察.問我哋有冇買Vignette,因為佢睇唔到我哋貼咗喺邊.原來係有人check.

一入德國摬,highway又被截停,check
passport.
居然同鄉唔記得帶.佢只帶咗
奧地利身分證
.好彩都放行,只係嚴厲警告.警察哥哥話喺德國一定要有passport,如果唔係要罰款架.我經驗捷克入摬德國都好嚴.差唔多次次搭火車經捷克入德國都會有警察上車查passport.
好喇, 經過5個鐘車程到咗德累斯顿.即刻喺舊城區參觀.

Semper
Oper

Residenzschloss
Dresden

ZwingerNymphenbad


Zwinger中庭

Deutscher
Pavillon,
右係Glockenspielpavillon

入口Kronentor

Glockenspielpavillon

冇入去參觀只係偷窺吓Prozellansammlung啲瓷器.

好共產色彩嘅壁畫

Dresdner
Schloss
係博物館.中庭天花安咗天幕.

博物館紀念品店見到呢pack紙袋,都幾搶錢.冇記錯好似係8歐幾.

行入Schloßstrasse

見有一間話真正古力雪糕.有幾真呢?食過先知.....冇特別.

有人唱歌劇.

Residenzschloss
Dresden
Georgentor

St
Trinitatis
教堂

入面有一邊show咗原有顏色,估佢以前都幾靚

二次大戰時冇被破壞嘅王子壁畫Fürstenzug.

背面個中庭係咁.

上次嚟應該係2005.嗰時呢個教堂Frauenkirche仲重建中.我走咗咗幾個月後佢就開幕.

估唔到佢裡面都上晒色.
呢度見有牌話唔畀影相.但係個個都係咁閃,冇人理.

四維行見有座嘢幾靚,八吓.好似係警局.

為紀念香港國王子重臨德累斯顿,有關當局即刻喺個空置銅像基座立咗個好英香港國王子.

好似係美術學院

Semper
Oper
Semper係乜水.咪係佢囉.

舊城對岸有兩座嘢,友人偷聽,話係office.

新舊對照.




24 則留言:

  1. 大半日行得晒ma?
    [版主回覆04/24/2012 21:56:14]睇你shop乜囉.
    [Oli回覆04/24/2012 06:58:07]有嘢shopping㗎
    [版主回覆04/24/2012 01:00:44]好似咁只去舊城區,唔入博物館,唔shopping,大半日行得晒架喇.

    回覆刪除
  2. 果紙袋有人買先奇..用個cutter整咩款都得呀
    嘩...乜香港腳王子咁大肚腩架
    [毛豆回覆04/24/2012 13:02:59]點止肚腩 , 仲加埋胃腩添
    [版主回覆04/24/2012 01:02:19]咪係,睇佢都係用機啤架啦. 呢個唔係裸體王子像你咁都睇到大肚腩??

    回覆刪除
  3. Dresden 的確好靚!值得一遊!
    香港從來都唔係 Kingdom,最巴閉都時代都係 Colony 唧!
    [版主回覆04/24/2012 03:04:09]值得去.
    香港國咪係我個蝸居囉.

    回覆刪除
  4. 吓? 乜要passsport既? 我過坐車同火車入德國境咁多次都無人check過呢.
    [版主回覆04/24/2012 03:02:51]奧地利入德國都好少check,經捷克入差唔多次次都check.

    回覆刪除
  5. 呢度有咁多野睇,好值得去
    [版主回覆04/24/2012 16:06:29]去啦,去啦.

    回覆刪除
  6. 真係去左我地頭wor, 係咪留連忘返呢
    [版主回覆04/24/2012 16:07:34]呢次只係喺舊城區行咋.

    回覆刪除
  7. 好grant好靚建築物
    [版主回覆04/24/2012 16:07:50]好靚

    回覆刪除
  8. 你話好共產色彩嘅壁畫 , 啲人重好中國樣添 , 這裡都好多嘢睇喎 .
    古力雪糕四方形好鬼得意 , 香港嗰啲通常都係長形0既 .
    香港國王子像好似幾英喎 , 如果收下腹就更加超英嘞
    [ak回覆04/25/2012 12:26:17]我地夫婦同心 , 佢點會唔同我出頭吖 ! 況且如果佢唔幫我 , 佢肯定有排冇啖好食喇 !
    [版主回覆04/25/2012 01:35:27]你相公同唔同你出頭呢??
    [ak回覆04/24/2012 22:16:15]哎呀呀 ! 你又嚟大細超 ! 上次你請其他 blog 友食嘢又唔請我食 , 重叫我自己煮 , 今次你又係咁0架 , 我話比相公知 , 話你欺負我
    [版主回覆04/24/2012 21:57:48]係都唔益你.
    [ak回覆04/24/2012 21:45:43]睇嚟你好有信心喎 , 一於係咁話喇 , 咁你重笑 , 重唔快啲起身做運動 , 大家等緊睇你的裸體王子像0架
    [版主回覆04/24/2012 16:09:06]下次收咗腹使唔使立番個裸體王子像呢?

    回覆刪除
  9. 好值得去
    [版主回覆04/24/2012 16:09:20]靚

    回覆刪除
  10. 啱啱先睇到你個Blog 圖文並茂,真係好多嘢睇。dankeschön
    [版主回覆04/24/2012 16:10:02]Thanks for visiting. 咁多D黎坐啦.

    回覆刪除
  11. 百看不厭的古歐建築物
    [版主回覆04/24/2012 21:55:37]我鍾意

    回覆刪除
  12. Dresden仲係咁舊嘅,我上次去又係黑沈沈咁,唔知會唔會清潔下呢
    我未食過正方形雪糕,又幾特別喎!
    [Minnie Baby回覆04/24/2012 23:14:34]唔通扮古董?
    [版主回覆04/24/2012 21:58:55]我上次去都係咁黑沈沈,係咪特登架呢??

    回覆刪除
  13. 感謝您的分享!祝你有個美好的一周!
    [版主回覆04/24/2012 21:59:09]Same to you.

    回覆刪除
  14. Dresden 雖然舊啲, 但都幾靚咁喎。
    [版主回覆04/24/2012 21:59:47]靚架呢度.

    回覆刪除
  15. 呢個舊城真係唔錯!
    [版主回覆04/25/2012 03:10:17]靚

    回覆刪除
  16. 捷克入左 eu 未? 點解咁嚴嘅?
    [版主回覆04/25/2012 03:12:21]係EU架. 又係神根. 係可以自出自入架. 我估可能好多偷渡o既都係經捷克入德國卦.

    回覆刪除
  17. 嘩﹗你都得啦你﹗
    [版主回覆04/26/2012 03:05:45]kakakaka

    回覆刪除
  18. 建築物好靚.
    [版主回覆04/26/2012 03:05:03]值得去

    回覆刪除
  19. 第時如果有機會去,我一定要去覲見下喱個咁英0既香港王子像
    [版主回覆04/26/2012 03:07:03]希望到時個香港王子像冇滿身雀C啦.

    回覆刪除
  20. 當年跟團去Semper Oper & 王子壁畫, 都係外面睇,哈哈,有你拍左照片,我就知道入面係乜東東囉.
    [版主回覆04/26/2012 16:41:52]跟團真係冇乜時間四維睇.

    回覆刪除
  21. 朱古力又唔係珍貴材料,會有假既朱古力咩?你估去強國旅行就好難講,雞蛋都會假! XD
    [版主回覆04/26/2012 22:25:19]可能有d人去咗強國拜師呢.

    回覆刪除
  22. 我本來打算去Dresden架,點知德國國鐵個網頁用唔到debit卡比錢,一定要credit卡,只好作罷,係柏林坐巴士走人去布拉格。
    [版主回覆04/28/2012 20:24:02]
    [小友回覆04/28/2012 10:51:28]無理由啊,19歐咋禍 ......
    [版主回覆04/28/2012 02:26:02]係咪因為過咗debit卡個transaction limit呢??

    回覆刪除
  23. Oh!tria:跟團喺咁架喇!無乜時間四圍入去睇,好似你咁就好,一個城市可以玩幾日!Diy
    [版主回覆04/28/2012 20:25:59]跟團都有跟團好o既.

    回覆刪除
  24. 非常古色古香!
    [版主回覆05/02/2012 20:26:10]都係重建架.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.