2012年5月27日星期日

達賴喇嘛


明報

流亡西藏精神領袖達賴喇嘛周四抵達奧地利維也納,開始為期11天的訪問。
訪問期間奧地利總理法伊曼(Werner Faymann)將同天主教維也納紅衣主教一起會晤達賴喇嘛。總理的一名發言人說,這是一個宗教場合的會晤。
達賴喇嘛還將會晤奧地利副總理以及外交部長。一名政府發言人說,已就此安排知會了北京。
達賴喇嘛訪問期間,維也納的主要廣場上還將舉行爭取藏人權利的示威活動。

咁難得,港一定唔會有.噚日當然要去支持吓啦.我唔認同呢個係示威活動架.只係一個和平集會.

都幾多人嚟.

(法新社維也納26日電) 奧地利今天有多達1萬人 現身迎接西藏流亡精神領袖達賴喇嘛到訪。中國大陸曾 警告奧地利當局,接待達賴喇嘛恐傷及兩國關係,但奧地利當局無視警告。 中國大陸明確表示,反對76歲的諾貝爾和平獎得主 達賴喇嘛與奧地利領袖高層會面,但奧地利總理法伊曼 (Werner Faymann)表示,他會自己決定與誰會面。 達賴喇嘛偕同西藏流亡政府行政首長洛桑桑蓋( Lobsang Sangay)訪問奧地利11天。主辦單位表示,達 賴喇嘛現身維也納具有歷史意義的英雄廣場( Heldenplatz),對約1萬名群眾發言大約30分鐘。 達賴喇嘛在看台上發言,身後看板寫著「西藏現在 需要你」(Tibet needs you now)的字樣。他的演說 強調保護佛教文化、環境和人權的重要性。 洛桑桑蓋在達賴喇嘛之前發言:「我們的時代將會 到來,很接近了。民主是普世價值。」(譯者:中央社 盧映孜)

咁大件事,主要媒體都企咗喺個有利位置.

仲有籌款.


舉牌嗰個係西人嚟架.

據新聞報導,有啲中國人去踩場,反集會.唔知係咪佢哋,集會期間嘉賓發言時有嘢干擾個喇叭,聽唔到啲人講乜.

有音樂表演

呢位好似係西藏流亡政府個首相.

個集會2:30開始,網上睇佢個programme冇講達賴喇嘛幾時到.估佢都冇咁早.around
3
點到都企咗成個鐘佢先出現.








5月26【大公網訊】外交部發言人洪磊26日表示,中方對奧地利總理法伊曼、副總理兼外長施平德勒格會見達賴表示強烈不滿和堅決反對。
洪磊說,日前,奧方無視中方多次交涉,執意安排法伊曼總理、施平德勒格副總理會見達賴。這是對中國內政的嚴重干涉,傷害了中國人民感情,向「藏獨」勢力發出了錯誤信號。中方對此表示強烈不滿和堅決反對。中國外交部和駐奧使館將在北京和維也納向奧方提出嚴正交涉。
他說,西藏事務純屬中國內政。達賴是長期打著宗教旗號從事反華分裂活動的政治流亡者。中方堅決反對任何國家的領導人以任何方式會見達賴,堅決反對任何國家、任何人利用達賴干涉中國內政。
「我們要求奧方認真對待中方嚴正立場,停止縱容和支持‘藏獨’反華勢力,立即採取有效措施消除惡劣影響,以實際行動維護中奧關係的健康發展。」洪磊說  


睇見上面話支持‘藏獨’反華勢力. 我要講個公道.我喺度嘅時間個集會係冇人哎口號,冇人話要藏獨,冇反華.佢哋只係爭取中國改善西藏人權,爭取達賴喇嘛可以返西藏.

達賴喇嘛同奧地利的關係深長久遠。達賴喇嘛年輕時的老師之一是奧地利的登山運動員哈勒(Heinrich Harrer)。
由畢彼特(Brad Pitt)主演的傳記片《西藏七年》(Seven Years in Tibet)就是根據哈勒的自傳改編拍攝的。
達賴喇嘛多次訪問過奧地利,最近一次是在2007年。奧地利還曾發行過印有達賴喇嘛圖像的特種紀念郵票。


18 則留言:

  1. 奧地利總理咁先係有政治家風範..由自己決定見咩人
    王子你有冇上台發表下偉論呀
    [版主回覆05/28/2012 15:53:46]精神科醫生
    [毛豆回覆05/28/2012 14:22:57]王子淨係可以決定自己見醫生咋
    [Gael回覆05/28/2012 12:46:43] 咁王子見咩人係咪都係自己決定架
    [毛豆回覆05/28/2012 09:15:07]我淨係知你低低地0者,點知你原來仲痴痴地咁大鑊架
    [版主回覆05/28/2012 00:26:27]一早話你知係低低地咁你都估唔到王子住邊.
    [毛豆回覆05/28/2012 00:14:07]原來青山走失左既病員..
    [版主回覆05/28/2012 00:06:56]王子只係o係台下自言自語

    回覆刪除
  2. 殷師奶 HeBi Yuen2012年5月28日 上午1:19

    喇嘛D英文好犀利
    [版主回覆05/28/2012 01:47:54]幾好架.

    回覆刪除
  3. 很近距離接觸喎
    [版主回覆05/28/2012 01:51:38]唔算近架. 只係zoom埋去.

    回覆刪除
  4. 真係好多人喎!
    [版主回覆05/28/2012 02:56:04]係呀.

    回覆刪除
  5. 你又去趁熱閙
    [版主回覆05/28/2012 04:43:28]支持吓囉. 其實係趁熱閙多d.

    回覆刪除
  6. 咁西利企個位影到達賴正面, 都幾近wor!
    [版主回覆05/28/2012 05:23:12]唔算近架. 只係zoom埋去.

    回覆刪除
  7. 七十有六,仲擺得幾耐! 廿年後會點? 時間會冲淡一切。
    [版主回覆05/28/2012 20:12:20]佢地希望有朝一日强國政府會認錯.

    回覆刪除
  8. 真係估唔到奧地利人咁支持佢喎
    [版主回覆05/28/2012 20:13:08]爭取人權,奧地利人係會支持架.

    回覆刪除
  9. 睇嚟你都揾到個有利位置。
    [版主回覆05/28/2012 20:13:28]zoom埋去架咋.

    回覆刪除
  10. 好多人呀
    [版主回覆05/28/2012 20:13:37]都幾多架.

    回覆刪除
  11. 強國例牌抗議!
    [版主回覆05/28/2012 20:14:01]

    回覆刪除
  12. 我總係唔明, 果d住响國外既强國人咁唔認同西方價值, 做乜要咁委屈自己住响度啫.(當然, 口講愛國可以好漂亮, 不過講到可以拎外國護照就呻哂脷, 擺哂尾囉!)
    [版主回覆05/28/2012 20:18:09]o係强國乜都假嘛,仲委屈

    回覆刪除
  13. 土耳其他他 - TATA2012年5月28日 下午8:25

    多人到呢!
    [版主回覆05/28/2012 20:51:41]好少可見咁多人.

    回覆刪除
  14. 佢有冇訪問埋你呢個香港腳王子呀?
    [版主回覆05/30/2012 20:42:55]魚仔魚仔,你係咪練國語練到廣東話發音都有問題呀?? 係香港國唔係香港腳喎.

    回覆刪除
  15. Oh!tria:
    咁多外國人都去集會,唔怪得中國大陸大力打擊,哩啲靠外國人嘅達賴勢力!
    歐洲都要靠中國大陸大手買債券救市,歐洲各國都無聲出,歐豬更加唔敢出聲,自己都唔掂點撐佢地,嘥氣!
    Diy
    [版主回覆05/30/2012 20:53:20]經濟同人權係唔同o既.

    回覆刪除
  16. 俾我都會出席這個集會支持吓﹗我呢邊的有線電視台最近都重播西藏七年這部電影﹗
    [版主回覆05/31/2012 03:09:27]西藏七年我唔記得有冇睇過添.

    回覆刪除
  17. 佢仲幾精神噃! 唔知有幾大年紀?
    [版主回覆05/31/2012 03:10:00]唔知呀. 睇落仲好健康.

    回覆刪除
  18. 不知為何, 我對他沒有好感...
    [xxl回覆06/02/2012 19:43:19]我都同情佢冇得返西藏, 係異鄉生活嘅人先明白, 終身冇得回家嘅痛苦.
    [版主回覆05/31/2012 06:00:44]我同情佢冇得返西藏

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.