2015年8月27日星期四

難民潮

難民潮呢度新聞日日都有報導。 訪問啲難民個個都話要去英國德國。咁講我覺得佢哋唔係難民囉. 如果係逃避戰火,邊度和平我就去邊啦, 點解係都要去英國德國呢?? 
( 下圖>德國係收容最多難民嘅EU國家)

但係以人口比例計,瑞典,匈牙利,奧地利收最多.
奧地利有人提議搵難民做清潔市容工作.時薪5歐(少過本地最低工資),唔使交稅。嘩!咁咪仲鼓勵佢哋嚟。香港最低工資都冇5歐啦.
噚日經過Traiskirchen (最近維也納嘅難民收容中心)見到個情況都好明白做乜啲人唔想佢哋喺自己個地方.
因為收容中心唔係禁閉營,佢哋可以出嚟行街。我就見Traiskirchen一個公園坐滿人,好似星期日嘅中環咁.都幾影響本地居民。 好就好在係佢哋聚埋一齊係上梗堂,學梗嘢。

42 則留言:

  1. 香港都嘗過難民潮嘅滋味,風水輪流轉,等班好似好人道嘅歐洲佬受番。

    回覆刪除
  2. 我又有感而發:
    佢地大部份都係回教徒, 點解一D發達嘅回教國家唔施以援手呢? 呢度新聞都有講天主教團體點幫呢D非法入境之人, 點填 form, etc... 咁係咪又間接鼓勵非法入境? 當然我咁講, 又會話唔人道, 又或者歧視。 不過有時睇得新聞多, 見佢地黎到, 要呢樣個樣, 真係妹仔大過主人婆

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎, 好似未聽過啲回教富國援助啲難民。

      刪除
  3. 睇怕長遠都要出啲新政策啦

    回覆刪除
  4. 依家新聞都成講緊, 呢個問題都好難解決.
    依家香港禮拜日點止中環 ,所有屋苑既空地都俾班賓,印占領哂 ,公園,天橋底都係,好鬼討厭.

    回覆刪除
  5. 因為英國福利好,一到埗,有免費醫療,有屋,有零用錢,有學校收。唔使住難民收容中心。

    回覆刪除
    回覆
    1. Another reason is that there is no ID card system in the UK, so they can work in the 'black' economy.

      刪除
    2. Yes, the Home Office does come out and check. For every illegal worker found, the employer would be fine £5000 each. However, the Home Office can only managed to collect one third of all the fines levied.

      http://www.bbc.co.uk/news/uk-23535938

      刪除
    3. 咁似HK醫院卑強國人走數。

      刪除
  6. 美國無難民,但有偷渡客,十幾年做好人,已經累積過千萬,苦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 偷渡客都係一個難解決嘅問題。

      刪除
  7. 咁啱今朝睇CNN有報導你度C咗54個難民,C咗一段時間先被發現:
    http://www.cnn.com/2015/08/27/europe/migrant-crisis/index.html
    係咪呢段新聞令你有感而發寫呢遍blog?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咁啱我prepare咗篇blog就爆咗呢單o野.

      刪除
  8. 德國政府估計今年難民達80萬.
    有幾個準備收容難民的住所, 被人縱火毀壞,反難民潮情緒高漲.

    回覆刪除
  9. 香港先至係難民雜散最多的地方,因為人人都話香港遍地黃金呀!

    回覆刪除
  10. 噚日喺公路j發現死咗50個偷渡者,
    啲蛇無良知,偷渡者亦有責任,
    馬其頓最無能,仲送非法入境者去匈牙利邊境。
    我諗番起當年越南船民湧入香港,
    澳門政府仲指示船民去香港(><)

    回覆刪除
    回覆
    1. 最新報導話係七十幾人,啲蛇頭真係無良.
      馬其頓睇見就眼火爆啦,完全冇邊境管制咁.

      刪除
  11. 我見啲難民都好企理㗎,太講人道,揾自己來攪.

    回覆刪除
    回覆
    1. 太人道, 環境仲好過佢哋家鄉,個個都想嚟啦.

      刪除
  12. 最怕是難民的教育, 大部難民文化可能不能融入當地文化, 將來教育問題會影響深遠.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我真係唔明啲人。去到人哋度又唔融入當地文化

      刪除
  13. just wonder if christianity and traditional culture in europe will gradually be eliminated and replaced by muslim.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估都會㗎。西人唔願生,回教嗰啲就生四五個.

      刪除
  14. 香港新聞都有賣呀!
    王子果然是王子,有自己嘅睇法,我絕對讚同,為何一定要德國、英國呢?就好像綜援一樣,為何要遊學,為何又想要据扒,又想旅行呢?

    回覆刪除
  15. 歐洲咁為佢地著想, 難怪佢地要衝過去~~ 德國佬世界大戰之後好怕被人話歧視, 加上係人都知佢地有錢, 唯有硬食, 好慘! 英國WELFARE主義已經搞到自己周身唔得閒, 仲要收容佢地遲早攬炒!!

    其實香港都有呢D難民保護法, 仲每個月要俾$$佢地, 近年多左好多孟加拉同巴基斯坦人, 有D除左收政府支助, 仲會做黑工, 更會打家劫舍, 扑頭~~希望歐洲個D唔係一味搵著數同提高罪案啦! 唔係點叫人幫得落手喎~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得HK同歐洲嘅情況都好似.歐洲 難民中都有巴基斯坦人,似乎係搏大暮

      刪除
  16. 噢從TVB 睇重以為你地唔想要...原來有咁多

    BTW, 以現在CURRENCY, 香港MINIUM WAGE 都差不多有5歐元HAHAHHAA...同埋...如果真係跟足應該冇人做...所以喺香港都好難請人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢度個態度係你嚟得到就會收容你.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.