2021年6月13日星期日

繼續淘

估吓嘢時間.

€1,12

€2.99四個, 我估歐洲先用到。

€2.02
 
可以咁打開。
 
€1.16 三個

€2.25 兩個

€1.81

€3.34

以下唔使估嘞。€2.09一張熨畫。顏色有啲出入。
€3,80 湯殼.

 特別係好似茶壺咁,但係個窿喺底下。方便隔油。

€1,19 筷子座. 用咗五個月先到。

話說睇tracking件嘢到咗奧地利成個月都未收到。於是問賣家。賣家話可能農曆年忙,將deadline延多一個月叫我等吓先。又到deadline嘞仲未有,一定係寄失咗啦。賣家好好人話再寄一次。最後終於收到。

開估時間

掛喺發熱管嘅勾。
 
 煮嘢時個蓋唔點放好。

酒蓋。如果用水松塞嘅酒,飲唔晒有呢個可以冚番,又唔怕漏。
人哋係打game掛headphone用嘅,我就喺office咁用。

一邊夾住頂帽,一邊夾衫領。就唔怕大風吹走頂帽啦。

自動開關馬桶燈。老人家屙夜尿時就唔會誤中目標啦。





20 則留言:

  1. 放煲蓋個樣, 我見過
    💩坑燈, 我接受唔到呀 🤮

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我想買一個令煲蓋企得起嘅夾。但係search唔到。
      💩坑燈浪漫呀。哈哈.

      刪除
  2. 全部都係無謂野,在英國的 pound shop 都容易搵到。

    回覆刪除
  3. 全都用唔啱。

    靚絕五台山都係如厠失足撼頭失救仙遊,你靚絕五張台都會天妒紅顏,身世一樣係獨居、年過半百,摸黑好易產生家居意外,必開大燈強光刺眼搞醒才行去,知老、認老、換上另一套生活習慣,否則,唔係駕車西遊,而係駕鶴西去。

    發熱架掛勾 喺掛咗嘢後會阻擋傳熱,開熱時要拎走一袋二袋嘅老人雜物。

    點解花球放喺度……係方便你常貼下身回禮畀訪客!王子開放式家居生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. 少少燈就夠啦。
      嗰勾用嚟烘乾啲衫。唔係掛雜物。
      花球方便隨時送自己畀人嘛。

      刪除
  4. 膠勾掛發熱線,你真係天才

    回覆刪除
  5. 你講的淘,是在淘佬網購嗎??

    回覆刪除
  6. 你果然網購中毒呀!...哈哈哈.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.