2021年8月5日星期四

印度咖喱薯仔

喺科隆時友人煮咗個咖喱薯仔,係跟一本印度食譜煮㗎。好好好味呀,於是我影低個食譜,返到嚟維也納我又整。

預先準備有兩樣嘢。
洋蔥汁(約四次份量)>兩個大洋蔥,三個番茄,3.5cm 長嘅薑,五瓣蒜頭,三四條青辣椒,四湯匙白醋。將所有嘢打成蓉。

Garam Masala (約四次份量)> 三湯匙荳蔻籽Kardamomsamen,三條2.5cm 長嘅肉桂,半湯匙孜然 Kreuzkümmelsamen,半茶匙黑椒,半茶匙丁香 ,少少肉豆蔻。

 

四湯匙洋蔥汁煮五分鐘,加入700g 熟薯仔件,半茶匙黃薑粉,半茶匙辣椒粉,3/4茶匙鹽,一大執糖煮兩三分鐘。然後加175ml 水煮至收汁。離火後撈入半茶匙 Garam Masala。

19 則留言:

  1. 齋薯仔?冇鷹咀豆 果仁?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我自己就配塊煎豬扒。喺個friend度食,齋薯仔咋。

      刪除
  3. 回覆
    1. 可以嘅。煲到收汁薯仔都煮熟。

      刪除
  4. 印度咖喱正過日式多多聲

    回覆刪除
  5. 薯仔野..我非常like呀, 去印度旅行時有吃過不少薯仔呀,雖然有D辣但好味呀.
    日式我一樣非常like, 西式牛油煙肉香蔥也非常like...Ha Ha Ha.

    回覆刪除
    回覆
    1. 印度係咪都係齋食薯仔??

      刪除
    2. 以我跟團在酒店吃多,多是不同菜幾盆,不同款薯仔幾盆,不同肉類各款咁啦.少見有好似香港咁咖喱薯仔配咩咩咩啦.

      刪除
    3. IC。即係唔會齋薯仔咁寡。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.