2021年8月25日星期三

維也納變革雙年展 Vienna Biennale

8月19去咗MAK博物館睇維也納變革雙年展Vienna Biennale.  今年主題係Planet Love。透過藝術,設計,建築帶出可持續發展嘅未來。

藝術我識佢條鐵啦。唔好問我啲嘢想代表乜。

密封嘅香水。


皮製嘅枯葉。

牆身嘅昆蟲唔係畫上去。
係啲膠唧出嚟嘅。
山火後嘅樹林。
話插咗400棵燒焦嘅樹。
樹林可以行入去。仲有少少煙噴出。
動物殘骸都整埋。夠detail。

呢part主題就有啲亂。

深圳嘅建築設計。(圖左,下圖右都係深圳)


用宜家買到嘅工具自家種菜。
搜尋可食用嘅。。。。植物??我唔係記得太清楚。
Pop up cards 拼成嘅一個鎮。
建築設計。
睇唔明嘅藝術品。
已經有實物嘅建築模型。




以下呢個實物喺NYC。
電動車。淺色部分係打印出嚟。
又係唔知乜.
呢個有趣。入面係亞馬遜郵購嘅bubble。Bubble 包咗亞馬遜員工工作環境嘅空氣。經分析,空氣質素唔多好喎。

靚,但係唔知係乜。

頭髮係被人遺棄嘅天然材料,佢防油,堅韌。。。


可被蟲蛀,分解嘅衣料。
可以光合作用嘅衣料。行街可以釋放氧氣。
終於睇得明嘅藝術品。兩邊吊咗啲嘢平衡。
一邊係樹林,另一邊係屋同汽車。


24 則留言:

  1. 茂利,果d唔係膠係叫3D printing pen
    種菜工具好多都有啦,尤其沙律菜
    油性頭髮又點計
    純棉,真絲質料不嬲可以蟲駐及分解

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下仔嘛。
      剪咗出嚟嘅頭髮唔會再油啦。
      依家好多衫都係化學嘢。

      刪除
  2. 香港啲納米樓都可以住得舒適就係藝術。

    回覆刪除
  3. 我真係完全唔識欣賞添😅

    回覆刪除
  4. 山火後的森林反而簡單明瞭。

    回覆刪除
  5. 好多人寧願將亞馬遜D倉嘅扔哂, 就算全新, 都係咁扔, 好過俾倉租, 呢D有無講下? 🤨

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有聽過佢哋會咁做。但係展覽就冇講。

      刪除
  6. “靚,但係唔知係乜”
    有這樣的欣賞水平已經不錯了!哈哈!
    有些人會話 “ X ,唔知係乜!” 哈哈!

    回覆刪除
  7. 唔一定要明,純視覺享受!

    回覆刪除
  8. 睇睇吓又開始亂嚟嘅藝術展,我同你一樣,識條鐵咩🤣

    回覆刪除
  9. 藝術我識佢條鐵 X2
    不過有時候肥人欣賞過就算, 唔思考..哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見親都會諗吓個藝術品想帶出乜嘢訊息。

      刪除
  10. 動物殘駮係咩:好似一舊紙!!!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.