2022年2月7日星期一

Teekuchen mit Kümmel (Caraway seed cake)

喺本英國食譜見到呢個caraway seed cake。英國真係有?

問吓google,又真係冇呃人喎。會係乜嘢味嘅呢?整嚟試吓先!

食譜見用好多糖,咁用我整開蛋糕嘅份量啦。 

我嘅版本>125g 牛油,120g 糖,兩隻蛋,200g 麵粉,一茶匙杏仁粉,半茶匙caraway seed,7g 發粉。然後落啲啲奶至想要質感。倒入模,面頭灑上一湯匙杏仁片,一湯匙麥片,一湯匙demerara sugar(我用黃糖)。

味道幾特別。我鍾意喎!

22 則留言:

  1. 配杯咖啡歎早餐!正

    買埋咁多種香料,夠限期諗吓點清咗佢哋都好頭痕?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅認知香料冇過期嘅。仲有係我時時都整西人嘢,會用得到。

      刪除
  2. 人日人人生日.....食蛋糕應應節:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話。
      我都係今日睇香港報紙先知今日係人日。

      刪除
  3. 人日生日食蛋糕,唔錯喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話。
      我都係今日睇香港報紙先知今日係人日。

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢隻我屋企常備㗎。煮奧地利菜好多時都要用到。

      刪除
  5. 用普通麵粉定係低筋麵粉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用普通麵粉㗎咋。因為我唔識分邊啲喺高,邊啲係低。

      刪除
  6. 啲caraway seed惹味?咁食完有無爆seed😆

    回覆刪除
    回覆
    1. caraway seed有佢特別嘅味囉。
      聽人講爆seed,我終於依家先去問google點解。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.