2023年11月6日星期一

Steiermark 遊學 4

10 月 22 旅程最後一日。話說呢間係五星,但係早餐嘅經驗我話未夠班囉。唔知係咪我係第一批客,未準備好。氣泡酒居然冇放氣泡酒用嘅杯,只有普通酒杯。到我走人先見佢有。

另外佢有即叫即煮嘅蛋。我一直等都冇人主動嚟落單。其他遲入座嘅客佢又居然有問喎。其實我食唔食都冇所謂。只係睇吓佢啲服務。






參觀時間。




酒店附設高球場。


網球場亦可以嚟搞活動。

馬車只係裝飾用途。
Lunch 就嚟到另一間酒店。


















食飽就繼續參觀酒店房。




間酒店只係介乎四至五星。但係環境同設施都正過上一間。個個都問點解唔喺呢度渡宿㗎!!!

10 則留言:

  1. 放氣泡酒用嘅杯?
    係點架?我唔識....

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣泡酒有專用嘅酒杯㗎。五星酒店就應該要提供。

      刪除
  2. 之後有無俾返個留言佢地?

    回覆刪除
  3. 人地未準備好王子你就入去食野,你錯呀。XD
    但間酒店環境唔錯喎,如果我跟團住到呢度一定讚呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係準時佢開門去食。佢開咗門都未準備好就唔啱啦。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.